پرسپولیس نیوز : استقبال جالب توجه از پرسپولیس در اصفهان باعث تعجیب توریست های حاضر در هتل عباسی شد.

در آستانه برگزاری دیدار حساس پرسپولیس در اصفهان طرفداران این تیم آرزو می کنند که پس از سال ها این تیم بتواند سپاهان را در این شهر شکست دهد.

اخبار حاشیه ای از اردوی پرسپولیس در اصفهان در ادامه می آید:

* در اولین ساعات امروز جمعی از طرفداران پرسپولیس برای دیدار با بازیکنان این تیم مقابل هتل تجمع کرده بودند.

* با توجه به حضور تعداد زیادی مسافر خارجی در هتل عباسی با  حراست این هتل مانع از ورود تماشاگران به داخل هتل می شوند.

* محمود خوردبین از صبح امروز با حضور در لابی هتل عباسی مشغول رفق و فتق امور مربوط به تیم است و برای حرکت به سمت ورزشگاه فولادشهر از راننده اتوبوس تیم درباره ترافیک داخل اصفهان سوال می پرسد.

* با توجه به حفاری شرکت مترو در خیابان های اطراف هتل عباسی ترافیک سنگینی در محدوده هتل محل اقامت پرسپولیس مشاهده می شود.

* بازیکنان پرسپولیس پیش از ظهر امروز برای انجام یک تمرین سبک در محوطه فضای باز هتل حضور پیدا کردند.

* توریست های خارجی که برای گشت و گذار در اصفهان در این هتل عباسی اقامت دارند از ماموران حراست هتل درباره علت تجمع هواداران پرسپولیس مقابل هتل سوال می پرسند.برخی از توریست های مقیم هتل عباسی از اسم تیم پرسپولیس که یکی از اماکن تاریخی کشور ایران در استان فارس محسوب می شود تعجب کرده و آن را جالب می دانستند.

* گروهی از اعضای کانون مشوقین باشگاه پرسپولیس با حضور در هتل عباسی با محمود خوردبین و برخی از اعضای کادر فنی جلسه سرپایی برگزار کرده و به محل اقامت خود در هتل دیگر در شهر اصفهان بازگشتند.

* جلسه گروه مشوقین تهرانی و  اصفهانی پرسپولیس پیش از حرکت به سمت ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس که بیرون از هتل عباسی قادر به ورود به این مکان نبودند نسبت به برخورد تند نگهبانان ورودی هتل اعتراض داشتند.

* برخی از هواداران پرسپولیس که مقابل هتل عباسی حضور دارند از شهرهای اطراف همچنین شهررضا، شاهین شهر، نجف آباد و تعدادی هم از شهر کرد به اصفهان آمده اند.

* برانکو ایوانکوویچ در محوطه لابی هتل ، درباره آخرین وضعیت این تیم به زبان فارسی گفت: «همه چیز خوب خوبه. »

* با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز بازی طرفداران بیشتری مقابل هتل عباسی حضور پیدا کرده و با اینکه اکثر آنها لهجه اصفهانی داشتند امیدوار بودند تا طلسم 15 ساله پیروز نشدن پرسپولیس در اصفهان مقابل سپاهان امشب شکسته می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)