پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:اینکه بین بیرانوند با سرمربی نفت چه می گذرد ارتباطی به من ندارد.

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین صبح روز پنجشنبه سرخپوشان ،به برخی پرسش ها پیرامون سوشا مکانی و وضعیت نقل و انتقالات تیم پاسخ داد.

متن این پرسش و پاسخ به شرح ذیل است:

*دیشب با سوشا جلسه داشتید.روایت های زیادی از این جلسه مطرح شده.خودتان واقعیت را بگویید.

به طور کلی می خواستم بدانم وضعیت مکانی بعد از آزادی چطور است.من حرف های زیادی درباره او شنیده بودم و  چون وضعیتش را به صورت دقیق نمی دانستم با او جلسه داشتم.فراموش نکنید من هنوز هم مربی اش هستم و باید بدانم که چه اتفاقی افتاده است و  یا احتمالا قرار است بیفتد.

*پس همچنان پیگیر وضعیت او هستید؟

بله پیگیر وضعیتش هستم چون هنوز بازیکن من است. من هرکاری از دستم بر بیاید برای سوشا انجام می دهم و این گونه نیست که او را تنها بگذارم.این را در حیطه کاری ام بیان می کنم.انتظار دیگری که از من ندارید؟

* بگذریم. مدیرعامل باشگاه نفت گفته است شاید طارمی گزینه مدنظر نفت باشد تا حاضر شوند بیرانوند را به شما بدهند.دیروز شما عکس العمل غیرمستقیمی نسبت به این موضوع داشتید.الان حرفی ندارید؟

من واقعا به مدیرعامل نفت تبریک می گویم. او قطعا حقوق خیلی خیلی بالایی می گیرد که این طور پیشنهاد می دهد.مشخص است در جیب او پول زیادی هست.او یک مدیرعامل واقعی است که این قدر به بازیکنانش اهمیت می دهد که می خواهد بازیکنش را با یک بازیکن بزرگ عوض کند.

*همین؟

بله.همین.حرف دیگری نمی زنم.

*اینکه بیرانوند در ترکیه با کادر فنی به مشکل خورده و حتی به یکی از نزدیکان شما پیامک داده است و می خواهد پرسپولیسی شود چطور؟

این به من ربطی ندارد. من نظرم را گفتم. حالا هر مساله ای که بین دروازه بان تیم نفت و سرمربی است اصلا به من ارتباطی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)