پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت: قرار است امروز عصر از دو زمین دیگر نیز دیدن کنیم و امکانات آن را  بینیم.

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت:قبل از هر چیز باید از کریم باقری بابت ترتیب دادن برنامه امروز تشکر کنم. امروز برای بالا بردن سطح توان بدنی بازیکنان به این مجموعه ورزشی آمدیم تا هم زیر نظر مارکو کارهای بدنسازی را پیگیری کنیم و از سوی دیگر در کنار هم نهار را صرف کنیم. چند روزی بازیکنان در شرایط بدنسازی قرار داشتند و فشار روی آنها بسیار زیاد بود.فکر می کنم این برنامه از نظر روحی می تواند کمک زیادی به تیم کند و می توانم بگویم تیم دوپینگ روحی شد.

وی درباره محل تمرین تیم پرسپولیس در روزهای آینده اظهار داشت: در این چند روز با هماهنگی مسئول اداری و پشتیبانی باشگاه چند زمین تمرین را دیده ایم. البته برخی از این زمین ها امکانات کافی نداشته اند. قرار است امروز عصر از دو زمین دیگر نیز دیدن کنیم و امکانات آن را بینیم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره لغو دیدار تدارکاتی مقابل آرارات گفت:این دیدار به خاطر اینکه بازیکنان ما تعدادشان کم است و چند بازیکن ما در اردوی تیم ملی و تیم امید حضور دارند و همین طور نبود زمین تمرین لغو شد.احتمالا این مسابقه  هفته آینده برگزار می شود.

برانکو درباره بازی بعدی تیم پرسپولیس برابر استقلال اهواز نیز اذعان داشت: جام حذفی را با آن شرایط داوری از دست دادیم. ولی تمام تمرکزمان بر روی لیگ و موفقیت در آن است. تمرینات خود را پیگیری می کنیم تا در این سه بازی پیش رو 9 امتیاز کامل را کسب کنیم و خود را به صدر جدول برسانیم. وظیفه کادر فنی و بازیکنان سخت تر شده و ما فقط یک جام را پیش رو داریم و تمام تلاش مان را برای قهرمانی و خوشحال کردن هواداران انجام می دهیم. بعد از بازی های تیم ملی نفراتی که با ما حضور نداشتند و در اردوی تیم ملی بودند به ما اضافه خواهند شد و ما تمرینات مان را پیگیری خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)