مرجع خبری پرسپولیس : برانكو ايواكويچ سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران در نظرسنجي اين هفته برنامه تلويزيوني نود، قاطعانه عنوان موفق ترين مربي ملي دو دهه اخير فوتبال ايران را به خود اختصاص داد.

رضا چلنگر، دوست و مترجم برانكو و همكار فعلي روزنامه پرسپوليس به اين بهانه، مصاحبه‌اي اختصاصي را با او انجام داده است كه متن كامل اين مصاحبه در شماره امروز(چهارشنبه) روزنامه پرسپوليس منتشر شده است. مرجع خبری پرسپولیس نيز گزيده‌اي از اين مصاحبه براي مطالعه مخاطبان خود منتشر مي‌كند:
 

*نتیجه نظرسنجی را شنیده‌اید؟

شنیده‌ام و به طوری غیرعادی از شادی و سرور سرشارم. خیلی خوشحالم که پس از چهار سال ملت ایران من را فراموش نکرده‌ و این آمار در واقع مهر تأییدی بر فعالیت من در تیم‌ملی ایران بود.

 

 *نفر دوم این لیست علی پروین بود…

علی پروین یک اسطوره بزرگ برای باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران است که اثر عمیقی بر فوتبال ایران گذاشته و هیچ کس نمی‌تواند این تأثیر را انکار کند، اما… خوشحالم که مردم عملکرد من را به رسمیت شناخته و کارهای من را تأیید کردند.

 

*هنوز هم ایران را وطن دوم خود می‌دانید؟

من بزرگ‌ترین سفیر ایران در کرواسی هستم، ایران همیشه وطن دوم من است و هنوز آن پنج سالی که در فوتبال ایران بودم، زیباترین دوران زندگی من بود، من هر جا که باشم نام ایران و ملت ایران را مطرح می‌کنم.

 

* علی دایی سرمربی پرسپولیس است، شاگرد شما در تیم‌ملی …

علی دایی یک فرد جاه‌طلب به معنای مثبت آن است، او به عنوان یک بازیکن سابقه بزرگی دارد و نشان داده که می‌تواند یک مربی موفق و بزرگ شود، قهرمانی با سایپا در لیگ و در جام حذفی با پرسپولیس نشان داده که او راهش را پیدا کرده، علی دایی با مربیگری در پرسپولیس دوباره به تیم‌ملی برمی‌گردد، شک ندارم.

 

* علی دایی می‌تواند در پرسپولیس موفق شود؟

آقای کاشانی را خوب می‌شناسم، زمانی که من در فوتبال ایران حضور داشتم ایشان در فدراسیون حضوری موثر داشت و دلسوز بود، من به شخصه به آینده تیم پرسپولیس با مدیریت کاشانی و مربیگری علی دایی بسیار خوشبین هستم و می‌دانم ارتش هواداران پرسپولیس سرفرازترین باشگاه آسیا خواهند شد، برای برآورده شدن این مسئله خیلی نباید منتظر باشید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)