مربی کروات ترجیح داد در فصل جدید برای سوشا مکانی یک نیمکت نشین بیاورد تا رقیب.

به گزارش خبرآنلاین؛ سیر انتخاب گلر دوم پرسپولیس توسط برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش بسیار جالب است. این مربی کروات ابتدا دست روی وحید طالب لو گذاشت. او سال ها قبل وقتی وحید را از تمرین تیم ملی جوانان به تیم بزرگسالان می برد، نشان داد چه علاقه ای به او دارد. برانکو در پایان فصل هم به صورت خصوصی با این دروازه بان صحبت کرد و به او گفت: «پیش خودم بیا، بعدها هم مربی می شوی و کنار دستم کار می کنی. تو مثل پسرم هستی.»
اما دیری نپائید که وحید طالب لو به هر دلیلی راهی پرسپولیس نشد تا برانکو سراغ لک وطهماسبی برود. لک که فصل خوبی را سپری نکرده بود اما همچنان نامش برای قرمزها وسوسه انگیز بود. مذاکرات با او و طهماسبی هم به نتیجه ای نرسید تا سرانجام برانکو گلر تیم نساجی را به پرسپولیس ببرد. در واقع سیری که برانکو برای انتخاب گلر دوم تیمش داشت، بسیار جالب بود و از کجا به کجا رسید.
برانکو در واقع تلاش کرد تا پیش از اینکه برای سوشا مکانی رقیب بیاورد، یک نیمکت نشین جذب پرسپولیس کرد، موضوعی که همچنان هوادران را نگران می کند. پست دروازه بانی در چند فصل گذشته پاشنه آشیل پرسپولیس بوده و اشتباهات مکرر دروازه بان ها ضربه شدیدی را به این تیم وارد کرده است. برانکو اما امیدوار است با سوشا مکانی که اتفاق فصل قبل اشتباهات زیادی داشت، نگرانی هواداران را رفع کند. باید دید این دروازه بان می تواند خواسته ها را برآورده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)