مرجع خبری پرسپولیس : برد يك- صفر پرسپوليس مقابل صبا را شايد بتوان در حكم يك نفس نه چندان عميق براي عباس انصاري‌فرد دانست! انصاري‌فرد كه چهار هفته تمام زير فشار انتقاد شديد قرار گرفته بود، براي رهايي از اين فضا و اثبات مديريتش بيش از هر پرسپوليسي ديگر به كسب امتياز كامل بازي با صبا نياز داشت. او حتي پيش از اين براي فرار از فشار انتقادها، به كرانچاري كه خودش او را براي هدايت تيم برگزيده بود، اولتيماتوم داد و اتفاقا از

 همان زمان بود كه رگه‌هاي اميد به تدريج از ميان هجوم تشويش و اضطراب قرمزپوشان، خودنمايي كردند. رگه‌هاي اميدي كه هنوز قوت نگرفته‌اند و به همين دليل است كه مديرعامل با اينكه كمي از بحران تيم آسوده خاطر است اما هنوز جانب احتياط را نگه داشته و سعي مي‌كند با نگاه ريزبينانه‌تري به سوي كادر فني نظر بيندازد. به‌خصوص كه حالا با آمدن سعيدلو تا اندازه‌اي كادر مديريتي‌اش به تغييرات احتمالي نزديك‌تر مي‌شود و خود او با اينكه احتمال كمتري براي تغييرش وجود دارد اما باز هم هر روز تلاش مي‌كند تا با قدرت بيشتري در اين فضا فعاليت كند.
■ ■ ■
دومين برد پرسپوليس هم در اين فصل حاصل شد. بازي را چطور ديديد؟
■ خوشبختانه بازيكنان تيم خيلي خوب مقابل صبا ايستادند.

آنقدر خوب كه شايسته تيم بزرگي مثل پرسپوليس باشد؟!
■ البته من هم معتقدم كه در نتيجه‌گيري ضعيف بوديم اما در مجموع مي‌توانيم بگوييم بازيكنان از نظر تاكتيكي و دوندگي پيشرفت قابل توجهي داشتند و با گذشت زمان بهتر هم مي‌شوند.

به نظر شما ضعف بازيكنان بيشتر در چه زمينه‌اي است؟
■ تسلط خوبي بر روي بازي ندارند. به نظر من اگر تسلط و تمركز خود را افزايش مي‌دادند در ضربات آخر موفق‌تر بوده و قطعا مي‌توانستيم با نتيجه بهتر برنده مسابقه باشيم.

البته شواهد امر نشان مي‌دهد كه اولتيماتوم شما به سرمربي تيم كارساز بوده چون درست بعد از آن، دو برد پياپي نصيب تيم شد …
■ خب، اين موضوع خيلي مهم بود. به هرحال ما نظارت همه‌جانبه و مستمري را بر روي كادر فني تيم داريم. چه ببريم، چه ببازيم و چه به نتيجه مساوي برسيم در هر صورت جلسات كميته فني تيم هر هفته برگزار شده و تمام موارد در اين جلسات آناليز مي‌شود. به‌هرحال فكر چند نفر بهتر از يك نفر است.
پس كماكان عملكرد كادر فني را زير نظر داريد و در صورت مشاهده ضعف، بار ديگر وارد عمل مي‌شويد!؟

 

 

ما تمام موارد را مورد بررسي و آناليز قرار مي‌دهيم تا پرسپوليس روز به روز بهتر شود. ضمن اينكه تيم هنوز از تمام توان خود استفاده نكرده است. هنوز كلاه كج، آرفي و هوار ملامحمد در تركيب تيم قرار نگرفته‌اند. طبيعي است با اضافه شدن آنها به تيم، شرايط پرسپوليس به مراتب بهتر مي‌شود.

از اعضاي هيات مديره چه خبر؟ به نظر مي‌رسد تقريبا هيات مديره از باشگاه كنار رفته‌اند، به خصوص كه در روز مسابقه به غير از آقاي فرخزادي خبري از ساير اعضا نبود!
آقاي نژادفلاح اين روزها درگير بحث مجلس و انتخابات هستند. آقاي آخوندي هم مدتي است كه درگير مسائل درسي شده و نمي‌تواند حضور مستمر داشته باشد اما اميدواريم به زودي مشكلات آنها حل شود و شاهد حضور دوباره‌شان باشيم.

البته با تغيير رييس سازمان تربيت‌بدني و حضور آقاي سعيدلو خبرهايي درباره تغيير در كادر مديريت باشگاه به گوش مي‌رسد. اين اخبار را تا چه اندازه محتمل مي‌دانيد؟
در اين رابطه خبري ندارم، به هرحال بايد منتظر بمانيم تا جلسه معارفه آقاي سعيدلو برگزار شود تا با او صحبتي داشته و از نظرات رييس جديد سازمان تربيت‌بدني در رابطه با كادر مديريتي باشگاه مطلع شويم.

چه روزي با رييس جديد سازمان تربيت بدني ملاقات خواهيد داشت؟
تلاش مي‌كنم تا بلافاصله بعد از برگزاري جلسه معارفه، اين جلسه برگزار شود چون عجله دارم هر چه زودتر اين ملاقات صورت بگيرد.

تكليف اسپانسر باشگاه را هم در اين جلسه مشخص مي‌كنيد؟
بله، البته مشكل اسپانسر حل شده، آقاي علي آبادي قبلا موافقت اوليه‌اش را درباره اسپانسر باشگاه اعلام كرده بود اما ما ترجيح مي‌دهيم اين مساله را با آقاي سعيدلو هم مطرح كنيم تا هيچ مشكلي به‌وجود نيايد.


هنوز بحث همان اسپانسر 6 ميلياردي در ميان است؟
اتفاقا مبلغ آن بيشتر هم شده. براساس توافقاتي كه با شركت سرمايه‌گذاري حاصل شده، آنها كل هزينه‌هاي سال باشگاه پرسپوليس را تقبل كرده‌اند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)