شنبه 29 فروردین (23:47)

مرجع خبری پرسپولیس:مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مثل بازي رفت براي گلزني به الغرافه قطر لحظه شماري مي‌كنم.

عليرضا نيكبخت واحدي  گفت : روز خوبي را برابر استقلال اهواز نداشتيم و مغلوب بازي خوب و انگيزه بازيكنان استقلال اهواز شديم.
وي يادآور شد: نتايج اخير در ليگ برتر انگيزه ما را در اين بازي ها كمتر كرده است و با توجه به اينكه مطمئن شديم نمي توانيم به مقام قهرماني برسيم كمي دچار بي انگيزگي شديم.
نيكبخت درباره غيبت در تمرين روز قبل از بازي با استقلال اهواز عنوان كرد: دليل غيبتم را به وينگادا گفتم و كادر فني آن را پذيرفت. با او هيچ مشكلي ندارم و اجازه نمي دهم كسي مرا وارد حاشيه كند.
اين بازيكن خاطرنشان كرد: براي بازي مقابل استقلال اهواز مشكلي نداشتم اما به نظر وينگادا احترام مي گذارم و طبق دستور او روي سكو رفتم ولي ديدن بازي از روي سكو براي من بسيار سخت بود.

نيكبخت در خصوص فحاشي برخي از تماشاگران اهوازي گفت: فقط مي توانم بگويم كه متاسف هستم و نمي دانم چه وقت اين مسائل از ورزشگاه‌هاي ما پاك خواهد شد.
وي درباره بازي با الغرافه اظهار داشت: مانند بازي هاي گذشته سعي و تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام خواهم داد و براي گلزني در اين ديدار لحظه شماري مي كنم. البته نبايد فراموش كرد كه برد در قطر بسيار سخت است و حريف قطري يك تيم حرفه اي و يكي از با قدرت ترين تيم ها در گروه دو است.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس اضافه كرد: اميدوارم بتوانيم به 3 امتياز حساس بازي مقابل الغرافه قطر برسيم تا صعود خودمان را به دور بعدي رقم بزنيم.
پرسپوليس روز سه شنبه ميهمان الغرافه قطر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)