مرجع خبری پرسپولیس : برای نخستین بار از تاریخ تاسیس شبکه تهران، مسئولان آن اقدام به پخش مستقیم دیدار استیل آذین و مقاومت شهید سپاسی شیراز خواهند کرد.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، خبرگزاری مهر در حالی از پخش مستقیم این مسابقه از شبکه تهران خبر می دهد که این اقدام از سوی رسانه ملی بی سابقه است. شبکه تهران که بیشتر زمان پخش خود را به نمایش سریال ها ، فیلم های سینمایی و برنامه های اجتماعی اختصاص می دهد برای نخستین بار و با گزارش اسکندر کوتی که سال ها از سطح اول گزارشگری فاصله گرفته اقدام به پخش مستقیم مسابقه استیل آذین و مقاومت سپاسی خواهد کرد.

این در حالیست که افتضاح رسانه ملی در پخش مستقیم مسابقات فوتبال طی روزهای برگزاری لیگ نهم انتقادات بسیاری را در پی داشته است. دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس آغازی بود بر انتقادات گسترده از رسانه ملی که با عدم پخش مستقیم دیدار حساس استقلال – استیل آذین به اوج خود را رسید و حتی عده ای آن را حاصل مناسبات سیاسی دانستند .

 با این وجود مسابقات تیم های شهرستانی بدون هیچ دغدغه ای از شبکه های استانی به روی آنتن می رود و امید است انحصار پخش دیدار های سرخابی ها نیز به شبکه تهران واگذار شود تا علاوه بر شبکه سه سیما شبکه استانی تهران نیز شهروندان تهرانی را از تماشای مسابقات تیم محبوبشان سیراب کند.

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)