تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر بیست‌ویکم با برتری مقابل فجر سپاسی شیراز، به برتری رسید تا فصل را با نایب قهرمانی به پایان برساند.

 فجر سپاسی شیراز که در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران میزبان پرسپولیس بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. امید عالیشاه در دقیقه 24 تنها گل این بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

پرسپولیس درحالی دومی خود را قطعی کرد که یک مسابقه این تیم با تراکتور نیمه تمام مانده و هنوز حکم کمیته انضباطی درباره آن صادر نشده است.

ترکیب فجر سپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، علی نبی‌زاده (55 – دانیال کردستانی)، محمد زینال رفیع، حمید نعمتی (46- رضا خانی)، محمد کاظمی، علی ملایی، محمدرضا خدری (77 – اتابک زارعی)، احمدرضا زنده‌روح و ابوالفضل بابایی (88 – علی فاتح).

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، رامین رضاییان (62 – سعید آقایی)، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، امید عالیشاه (79 – محمدمهدی مهدیخانی)، احسان پهلوان، سیامک نعمتی (62 – فرشاد فرجی) و حامد پاکدل (74 – محمد عمری).

داور: روح‌الله شریفی

نیمه اول
دقیقه 3: ارسال کرنر روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر بازیکنان فجر سپاسی همراه شد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 9: شوت سنگین کمال کامیابی‌نیا به سمت دروازه فجر سپاسی با مانعی به نام ایمان صادقی درون دروازه این تیم مواجه شد.

دقیقه 18: امید عالیشاه نفوذی به محوطه جریمه فجر سپاسی داشت که باعث به هم ریختگی خط دفاعی این تیم شد، اما در نهایت این موقعیت ثمری برای پرسپولیس نداشت.

دقیقه 24: عالیشاه از پشت محوطه جریمه فجر سپاسی اقدام به شوتزنی کرد که توانست دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه 35: سیدجلال حسینی از سمت راست ارسالی روی دروازه داشت که با ضربه سر سیامک نعمتی همراه و توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 1+45: ارسال روی دروازه پرسپولیس، ضربه سر مهاجم فجر سپاسی را به دنبال داشت و احمد گوهری توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

نیمه دوم
دقیقه 50: احمد زنده‌روح از تیم فجر سپاسی شیراز با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 69: شوت از پشت محوطه جریمه محمد کاظمی توسط احمد گوهری به کرنر رفت.

دقیقه 80: امید منصوری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 89: محمدمهدی مهدیخانی و احسان پهلوان در موقعیت خوبی قرار گرفت، اما این دو بازیکن در فرصتی مناسب مغلوب مدافعان فجر سپاسی شدند.

دقیقه 2+90: سیدجلال حسینی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)