مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته (جمعه شب) به منظور شرکت در مراسم عزاداری حسینی، در هیات علی پروین حضور یافت.

محمد رویانیان جمعه شب پس از حضور در هیات علی پروین، دقایق کوتاهی را در جمع حاضرین در ارتباط با واقعه عاشورای حسینی به سخنرانی پرداخت که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

گفتنی است؛ مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این مراسم معنوی با گروهی از جوانان دیدار و گفتگو کرد.

 

پروین در ماه محرم بیشتر از ماه رمضان نذر و نیاز می‌کند؛ کسی که بسیاری از نذر‌هایش را به خواسته مادرش و وصیت او انجام می‌دهد.

علی پروین از خودش هیئت عزاداری ندارد؛ یعنی او مؤسس یا بانی هیئتی نیست. با وجود این پروین در این ایام خرج زیادی می‌دهد. او در عزای حسینی، هر شب لواسان را به سمت طرشت طی می‌کند تا بتواند در هیئت محبان مهدی(عج) حاضر شود.

هیئت محبان مهدی(عج) زیرنظر مهدی عرب ـ یکی از دوستان نزدیک پروین ـ اداره می‌شود. ایده تاسیس این هیئت زمانی به ذهن او رسید و هنگامی‌که با استقبال پروین روبه‌رو شد، دست روی دست نگذاشت. حالا پروین با حضور در این هیئت جمع زیادی از طرفداران‌اش را هم به طرشت می‌کشد.

هواداران و البته در مواقعی بعضی بازیکنان نزدیک به وی در هیئت شهدای طرشت عزاداری می‌کنند؛ بازیکنانی مثل علی انصاریان و بهروز رهبری‌فرد و البته قدیمی‌های فوتبال ایران. تا همین چند سال پیش حمید شیرزادگان هم در هیئت عزاداری محبان مهدی(عج) شرکت می‌کرد؛ اما دیگر او در بین آنها دیده نمی‌شود.حسین کلانی و همایون بهزادی از دیگر قدیمی‌های پرسپولیس هستند که در هیئت محبان مهدی(عج) حضور پیدا می‌کنند. یکی از برنامه‌های این هیئت، دعوت از هیئت‌های دیگر تهران است؛ به این ترتیب که دسته‌ها در هیئت محبان مهدی(عج) حضور می‌یابند و مراسم سینه‌زنی شروع می‌شود. بعد از این مراسم، با کمک‌ مالی پروین شام می‌دهند. هیئت محبان مهدی(عج) البته 3، 4 روز قبل از شروع ماه محرم تشکیل می‌شود و تا روز بعد از عاشورا ادامه دارد.

پروین فقط در یک حالت به این هیئت نمی‌رود و آن زمانی است که در خانه‌اش خرج می‌‌دهد. سرمربی سابق پرسپولیس وقتی به لواسان نقل مکان کرد، در زیرزمین خانه‌اش حسینیه‌ای ساخت؛ به همین دلیل، گاهی هیات محبان مهدی(عج) به حسینیه لواسان می‌رود و پروین در آنجا خرج می‌دهد. شخص پروین به مداحی‌های این روزها علاقه زیادی دارد و مداحی‌های حاج منصور ارضی را می‌پسندد؛ همین‌طور مداحی‌های علی انسانی. در حسینیه پروین همه نوارهای‌ این دو مداح موجود است و از بلندگوهای حسینیه پخش می‌شود. گفته می‌شود پروین در ماه محرم بیشتر از ماه رمضان نذر و نیاز می‌کند؛ کسی که بسیاری از نذر‌هایش را به خواسته مادرش و وصیت او انجام می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)