پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب برای تاسیس مدارس فوتبال صبح امروز به ساحل زیبای خلیج همیشه فارس رفتند.

طبق سیاست محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر احداث مدارس فوتبال در سراسر ایران صبح امروز دکتر اسماعیلی معاونت فرهنگی باشگاه، فریدونی رئیس کانون هواداران، پورحسن معاونت باشگاه و سالار‌کیا رئیس کمیته حقوقی و انضباطی باشگاه پرسپولیس به جنوب کشور رفتند. آنها ابتدا به بندر عباس رفتند و سپس به قشم و جزیره هرمز خواهند رفت.

در این سفر مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال احداث مدارس فوتبال در سواحل خلیج همیشه فارس احداث کانون هواداران و کمک به مناطق محروم هستند.

همچنین قرار است اولین دفتر کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در جزایر خلیج فارس تاسیس شود.

 

حسین فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس در گفتگو با پرسپولیس نیوز با تایید این خبر افزود: با توجه به اهمیت جزایر خلیج فارس و با توجه به دور بودن این مناطق از مرکز قصد کار فرهنگی در این منطقه داشتیم و با تسهیلات و تخفیفات خاصی امتیاز تاسیس دفتر کانون هواداران پرسپولیس را صادر کردیم تا بتواند به هواداران پرسپولیس خدمت رسانی کند.

 

فریدونی همچنین گفت قرار است جلساتی با استاندار هرمزگان و فرماندار قشم برای توسعه اماکن ورزشی و توافق برای ایجاد کمپ های فوتبال برای برگزاری اردوها برگزار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)