پرسپولیس نیوز : هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس خواهان برگزاری جلسه با برانکو ایوانکوویچ شد.

لیگ پانزدهم به اتمام رسید و پرسپولیس به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان نتوانست قهرمان شود اما جوانگرایی صورت گرفته توسط برانکو در کنار بازی های هجومی که آنها به نمایش گذاشتند باعث شد هواداران از عملکرد آنها راضی باشند.

یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس در این فصل که نشان داد که از استعداد بالایی هم برخوردار است میلاد کمندانی بود. هافبک هجومی که البته از اواسط فصل به بعد کمتر به بازی گرفته شد. حال کمندانی می خواهد پیش از شروع فصل جدید جلسه ای را با برانکو ایوانکوویچ داشته باشد و درباره ادامه همکاری اش با این تیم صحبت کند. کمندانی می خواهد بداند در لیگ شانزدهم برانکو چقدر روی وی حساب باز کرده است و اگر قرار باشد مانند این فصل خیلی کم به بازی گرفته شود از این تیم جدا شود. کمندانی علاقه دارد در تیمی حضور داشته باشد که بازی کند.

با این حال به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس تمایلی به فروش این بازیکن نداشته باشد چرا که کمندانی جزو سهمیه زیر 23 سال سرخپوشان تهرانی به حساب می آید.در نهایت همه چیز به جلسه کمندانی و برانکو برمی گردد که احتمالا این اتفاق با بازگشت ایوانکوویچ از کرواسی عملی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)