خبرگزاری پرسپولیس : دبیر فدراسیون بوکس گفت: با مسئولان باشگاه پرسپولیس و استقلال به طوری جدی وارد مذاکره نشده‌ایم و به همین دلیل مسابقات لیگ برتر اواخر سال آینده برگزار می‌شود.

تیم بوکس جوانان و بزرگسالان داغستان برای حضور در اردوی مشترک با بوکسورهای ایرانی روز جمعه با 22 ورزشکار و 8 همراه وارد تهران شدند.

تیم بوکس جوانان ایران که این روزها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌کنند از روز گذشته به مدت 10 روز تمرینات مشترک خود را با بوکسورهای داغستانی آغاز کرده است. مشت زنان جوان ایرانی قرار است 20 تا 27 اسفند‌ماه سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر سوبیک بی فیلیپین برگزار می‌شود شرکت کنند.

همایون اردلان در مورد برگزاری اردوی مشترک بوکسورهای تیم داغستان و مشت‌زنان ایرانی گفت: تیم های جوانان و بزرگسالان از روز گذشته(دوشنبه) تمرینات مشترک خود را با بوکسورهای داغستان در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کرده‌اند و قرار است این تمرینات به مدت 10 روز در تهران پیگیری شود. البته پس از پایان اردوی مشترک تمرینات تیم ملی تا قبل از اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سرانجام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بوکس حضور خواهند داشت یا خیر، اظهار داشت: با توجه به اینکه این 2 باشگاه بزرگ در حال حاضر درگیر مسابقات لیگ‌برتر فوتبال هستند هنوز صحبت‌های جدی با مسئولان این دو باشگاه نشده و گویا رئیس فدراسیون بوکس، تلفنی با مدیر عامل این 2 باشگاه صحبت کرده است. فکر می‌کنم با این روند مسابقات لیگ‌برتر اواخر فروردین ماه سال آینده آغاز ‌می‌شود. البته تیم‌هایی که هر سال در مسابقات لیگ بوکس شرکت می‌کردند مدعی هستند که اسپانسر ندارند و این موضوع باعث شده تا آنها نتوانند برای حضور در مسابقات لیگ اعلام آمادگی کنند. 

دبیر فدراسیون بوکس اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرده‌، اما هنوز به طوری رسمی وارد مذاکره با فدراسیون نشده‌ است. اگر مسئولان هر 2 باشگاه برای حضور در لیگ برتر به طور جدی اقدام می‌کردند حتما از ماه آینده مسابقات لیگ را آغاز می‌کردیم، اما تا به امروز مذاکره‌ای به صورت رسمی با مدیران باشگاه سرخ آبی نداشته‌ایم. به هر حال تعدادی تیم‌هایی که برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند کم است و ناچاریم برگزاری مسابقات لیگ را به سال آینده موکول کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر مسابقات منطقه‌ای در چند مرحله پیگیری شده است و فکر می‌کنم با توجه به این که مسابقات لیگ برگزار نمی‌شود این روش که پیش گرفته‌ایم به بوکس کمک شایانی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)