مرجع خبری پرسپولیس : حقیقت این است که برای سه جلسه محرومیت کمیته استیناف تشکیل جلسه نمی دهد.

 

بعد از اينكه شكايت و پيگيري‌هاي پرسپوليس درخصوص سعيد دقيقي، بازيكني كه گفته مي‌شد سه اخطاره بود به جايي نرسيد، حالا سرخ‌ها بايد دنبال پرونده ديگري باشند.

 

در ديدار هفته بيست و دوم ليگ برتر بين تيم‌هاي فجر سپاسي و مس كرمان به تاريخ 5/11/90 كه در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شد عليرضا جليلي بازيكن شماره 4 تيم فجر سپاسي بعد از درگيري با مصطفي سيفي بازيكن مس كرمان، در دقيقه 3+90 مسابقه توسط سعيد بخشي‌زاده اخراج شد كه البته محروميت ناشي از اين كارت قرمز را در ديدار با سپاهان از هفته بيست و سوم سپري كرد.

 

جليلي در ديدار با راه‌آهن از هفته بيست و چهارم هم 90 دقيقه براي تيمش فجر سپاسي بازي كرد اما طي حكمي از سوي كميته انضباطي مورخه 17/11/90 (يك روز قبل از ديدار با پرسپوليس) به سه جلسه محروميت از سوي كميته انضباطي محروم شد كه قاعدتا بايد اولين جلسه از اين محروميت را در ديدار با پرسپوليس پشت سر مي‌گذاشت. با وجود صدور اين حكم بازيكن نامبرده در تركيب اصلي تيمش در ديدار مقابل پرسپوليس قرار گرفت و تا آخرين ثانيه‌هاي مسابقه در ميدان بود. حال اين سوال پيش مي‌آيد كه آيا امكان دارد كميته استيناف بلافاصله بعد از تاريخ صدور راي، محروميت اين بازيكن را لغو كرده و به باشگاه مربوطه (فجر سپاسي) ابلاغ كرده باشد؟ اما واقعيت اين است كه براي محروميت سه جلسه‌اي اصلا كميته استيناف تشكيل نمي‌شود!

شايد فقط در صورتي اين قضيه به سود فجري‌ها تمام شود و آن دير ابلاغ شدن راي به اين باشگاه باشد كه در آن صورت هم اين ابهام پيش مي‌آيد كه رايي كه روز قبل از بازي صادر شده در هزاره ارتباطات و فناوري چطور به فجري‌ها ابلاغ نشده است؟

 

مطالب مرتبط:

* شاهکار جدید عزیزمحمدی و شرکا/ بازیکن فجرسپاسی هم مقابل پرسپولیس محروم بود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)