پرسپولیس نیوز :  عادل فردوسی پور دیشب تمام تلاش خود را کرد تا بخشش یحیی گل محمدی از محرومیت در بازی با سایپا را به ملاقات محمد رویانیان با رئیس فدراسیون فوتبال ارتباط بدهد.

در همین ارتباط براتی به عنوان کارشناس حقوقی روی خط برنامه آمد و دقایق زیادی صحبت کرد تا نشان دهد حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس مقابل سایپا غیرقانونی و غیر طبیعی بوده است !

در همین حال حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ارسال نامه دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به این کمیته در خصوص اشتباه داور مسابقه در اخراج یحیی گل محمدی خبر داد که منجر به حکم لغو محرومیت سرمربی پرسپولیس شد.

با این حال فردوسی پور و کارشناس برنامه اش با استناد به متن ماده 77 قانون انضباطی فیفا همچنان روی عقاید خود تاکید کردند.

به همین خاطر از آنجایی که عادل فردوسی پور به مسابقات لیگ جزیره علاقه دارد ، این خبر را برای مجری برنامه 90 و کارشناس برنامه اش بازگو می کنیم: «ویسنت کمپانی 26 ساله در دقیقه 75 دیدار حساس تیمش برابر آرسنال در ورزشگاه امارات به دلیل تکل خشن روی پای جک ویلشر توسط تا مایک دین، داور دیدار از زمین اخراج شد. روبرتو مانچینی پس از این دیدار اعلام کرد باشگاه برای بررسی صحنه خطا به اتحادیه فوتبال انگلیس درخواستی را ارائه خواهد کرد. این در حالی بود که تصور می‌شد محرومیت 3 جلسه‌ای برای مدافع بلژیکی در نظر گرفته شود. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در درخواست خود موفق بود و توانست مدافع خود را از محرومیت تبرئه کند. بنابراین کمپانی می‌تواند در دیدار هفته آینده تیمش برابر فولام در میدان حاضر شود.»

این اتفاق در حالی صورت گرفت که کمپانی به خاطر تکل خشن از سوی داور با کارت قرمز جریمه شد و همه در انتظار محرومیت سه جلسه ای مدافع بلژیکی منچستر سیتی بودند اما این رای از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان وتو شد !

نکته جالب اینجاست که داور مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم در گزارش خود دلیل اخراج یحیی گل محمدی را خارج شدن از محوطه فنی ذکر کرده است نه بی احترامی و موارد مشابه ! با توجه به نامه دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و درخواست برای بخشش یحیی گل محمدی در تاریخ ششم اسفند ماه 91 ، همچنین خبری که نقل شد و بسیاری موارد مشابه دیگر که از حوصله این مطلب خارج است، بهتر نیست مجری محبوب 90 عقاید خود را با هر شیوه ای به مخاطب تزریق نکند؟

 

نوایی

انتهای گزارش اختصاصی خبرگزاری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)