پرسپولیس نیوز : محمدرضا مولایی امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس پیگیر اقدامات و هماهنگی‌هایی شد که برای شروع تمرینات باید انجام شود.

مولایی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس با اشاره به این مطلب گفت: طبق آخرین هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار است تمرینات را از 17 خرداد ماه شروع کنیم و از همین حالا باید هماهنگی‌های لازم انجام شود. امروز برای پیگیری همین موضوع در باشگاه حاضر شدم. طبق برنامه‌ای که با آقای دایی هماهنگ کردیم، در همان شروع تمرینات تست آمادگی جسمانی خواهیم داشت که در مرکز سنجش کمیته المپیک انجام خواهد شد و قرار است هماهنگی آن انجام شود. همین تست بعد از اولین مرحله تمرینات که برنامه‌های بدنسازی را شامل می‌شود تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: زمان مناسب برای انجام تمرینات آماده سازی بین 6 تا 8 هفته است و زمان ایده‌آل را در اختیار داریم که این برنامه‌ریزی با توجه به زمان اعلام شده برای شروع فصل آینده انجام شده است. همچنین با توجه به حضور در رقابت‌های آسیایی و اضافه شدن تعداد بازی‌ها در طول فصل، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آماده نگه داشتن بازیکنان خواهیم داشت تا شرایط بدنی حفظ شود، البته این برنامه متاثر از برنامه بازی‌های‌مان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)