خبرگزاری پرسپولیس : بحث پرسپولیسی شدن رضا حقیقی هافبک دفاعی فجرسپاسی ظاهرا منتفی است.

در حالی که شنبه شب نزدیکان پرسپولیس این انتقال را قطعی می دانستند ، ظهر دیروز خبر رسید این انتقال به احتمال زیاد انجام نخواهد شد. شنیده می شود این بازیکن مذاکرات خوبی با رویانیان داشته و حتی رقم مالی قرمزها نیز او را قانع کرده است ولی یک مانع جدید برای انتقال حقیقی به پرسپولیس مقابل او قرار گرفته است.

چندی پیش بود که شیرینی سرپرست پرسپولیس از جذب دو هافبک بزرگ برای این تیم خبر داد و حالا پرسپولیسی ها و خود حقیقی ترجیح می دهند در این باره هیچ حرفی نزنند. باشگاه فجرسپاسی که ابتدا مانع اصلی به نظر می رسید ، با انتقال این بازیکن به پرسپولیس مخالفتی ندارد، محمود یاوری نیز گویا مجبور شده موافق باشد و دیگر مخالفتی با انتقال حقیقی نداشته باشد. ولی حالا به نوشته خبرگزاری پرسپولیس خبر می رسد این انتقال به احتمال زیاد انجام نمی شود.

حقیقی مصدوم این روزها در تهران است و مشغول فیزیوتراپی است. شنبه شب پرسپولیسی ها می گفتند به احتمال زیاد با خرید این بازیکن باشگاه دیگر قید خرید آپیا را هم خواهد زد ولی با اتفاقاتی که دیروز رخ داد، احتمال نهایی شدن قرارداد آپیا بسیار زیاد است. گفته می شد با جذب حقیقی و امید نظری آپیا دیپورت می شود ولی حالا در عرض 24 ساعت تمام معادلات تغییر کرده است. رویانیان پس از آن که متوجه شد حقیقی دیگر نمی تواند به جمع قرمزها برود، سریعاً مصاحبه ای ترتیب داد و اعلام کرد که این بازیکن را نمی خواهند.

جالب این جاست که دیروز در اردوی تیم ملی بحث اصلی پرسپولیسی ها ، حضور رضا حقیقی در این تیم بود. حتی یکی از بازیکنان معروف قرمزها که می خواهد به زودی دوباره به این تیم بازگردد(!) پیگیر وضعیت این بازیکن بود. حتی او قصد داشت با این بازیکن تماس بگیرد و خودش به شخصه با حقیقی حرف بزند . گویا مشکل اصلی این بازیکن برای پیوستن به جمع قرمزها، سفارش یکی از اعضای خانواده اش برای نرفتن به پرسپولیس بوده است. باید دید مشکل واقعا این بوده یا این بهانه برای پنهان کردن مشکل اصلی بوده است ، در هر صورت فعلا انتقال حقیقی به جمع قرمزها منتفی شده مگر اینکه در روزهای آینده دوباره اتفاق های تازه ای رخ بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)