در آغاز هفته پنجم ليگ انگليس منچستريونايتد در زمين ليورپول به پيروزي رسيد.

هفته پنجم ديدارهاي ليگ برتر انگليس با برگزاري ديدار حساس تيم‌هاي ليورپول و منچستريونايتد ادامه يافت که طي آن شاگردان فرگوسن 2 بر يک ميزبان خود را شکست دادند.

در دقیقه 46 استيون جرارد کاپيتان قرمز‌هاي آنفيلد با يک ضربه چکشي و زيبا توانست دروازه يونايتد را باز کند تا هواداران ليورپول به پيروزي در اين ديدار اميدوار شوند. 5 دقيقه بعد رافائل، مدافع برزيلي يونايتد با شوتي کات‌دار بازي را به تساوي کشاند.

در ادامه 2 تيم بازي متعادلي را به نمايش گذاشتند تا اينکه روي نفوذ آنتونيو والنسيا و خطاي مدافعان ليورپول روي اين بازيکن، يونايتد صاحب ضربه پنالتي مشکوک شد و رابين فان پرسي آن را در دقيقه 81 وارد دروازه ليورپول کرد تا تيمش را در زمين حريف پيش بيندازد.

اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به پايان رسيد تا يونايتدها چهارمين پيروزي فصل خود را بدست بياورند. منچستريونايتد با اين برد 12 امتيازي شد و به رده دوم جدول رده بندي صعود کرد. ليورپول نيز همچنان با 2 امتياز در رتبه هجدهم جدول قرار گرفته است.

در دیگر دیدار حساس امشب جدال تيم هاي منچستر سيتي با آرسنال در چارچوب هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر انگليس با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر انگليس با انجام سه ديدار به پايان رسيد که در مهمترين آنها منچسترسيتي مدافع عنوان قهرماني به تساوي يک بر يک مقابل آرسنال رضايت داد و شانس رسيدن به رده سوم جدول را از دست داد.

در اين ديدار که در ورزشگاه اتحاد و به ميزباني منچسترسيتي برگزار شد بازيکنان اين تيم موفق شدند در دقيقه 40 توسط لسکات به گل برسند و نيمه اول را با همين تک گل به رختکن رفتند.

با شروع نيمه دوم شاگردان آرسن ونگر که چيزي را براي از دست دادن نداشتند به بازي هجومي روي آوردند و حملاتي را بر روي دروازه حريف خلق کردند تا اينکه در دقيقه 82 موفق شدند گل تساوي را توسط لوران کوچليني به ثمر رسانند.

بازيکنان منچستر سيتي که در مقابل هواداران خودي بازي مي کردند با دريافت گل تساوي جلو کشيدند اما در نهايت بازي با همين نتيجه به پايان رسيد تا شاگردان مانچيني سه امتياز حساس اين ديدار را از دست دهند.

در ديگر ديدار حساس تاتنهام در حالي که در نيمه اول با يک گل از ميهمان حود کوئينز پارک رنجرز عقب بود در نيمه دوم علاوه بر به ثمر رساندن گل تساوي گل پيروزي را هم به ثمر رساند و در نهايت بازي را با نتيجه دو بر يک به سود خود به پايان رساند و دومين پيروزي متوالي خود در اين فصل را به دست آورد.

نيوکاسل هم با يک گل از سد نوريچ سيتي گذشت.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)