اسطوره‌های فوتبال رئال‌مادرید در دیداری خیریه اسطوره‌های منچستریونایتد را شکست دادند.

اسطوره‌های تیم فوتبال رئال‌مادرید و منچستریونایتد یکشنبه شب در دیداری خیریه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند. در این بازی الکس فرگوسن پس از اعلام بازنشستگی‌اش برای اولین بار پس از 26 سال و نیم، بازی شاگردان پیشین خود را از روی سکوها و در کنار تماشاگران تماشا کرد.

این بازی جذاب را اسطوره‌های رئال‌مادرید به کاپیتانی زین‌الدین زیدان با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان بردند. برای رئال در این بازی فرناندو مورینتس (40) و رابین دلا رد (84) گلزنی کردند و رود فن‌نیستلروی در دقیقه (67) تنها گل اسطوره‌های منچستر را به ثمر رساند.

فن‌نیستلروی که در هر دو تیم منچستریونایتد و رئال‌مادرید سابقه بازی داشت برای هر تیم یک نیمه بازی کرد. وی در سال 2006 از اولدترافورد به سانتیاگوبرنابئو رفت. در این بازی خیریه مبلغ 800 هزار پوند جمع‌آوری و به بنیاد خیریه «رد هارت» اهدا شد.

ترکیب اسطوره‌های منچستریونایتد: ادوین فن‌درسار (ریموند ون‌در گوو- 70)، هنینگ برگ (لی مارتین- 9)، یاپ استام، رونی جانسن، دنیس اروین، کلیتون بلک‌مور (رود فن‌نیستلروی- 46)، کویئنتون فورتون، پل اسکولز، لی شارپ (تورنلی 51- یسپر بلومکویست- 87)، دوایت یورک و اندی کول

ترکیب اسطوره‌های رئال مادرید: پدرو کونترراس (مانولو سانچز- 62)، سالگادو (پاون- 69)، هلگوئرا، پاون (استیو مک‌منمن 46)، خوزه آماویسکا، لوئیز فیگو (وازکوئس- 78)، فرناندو هی‌یرو، ماکلله (سانس- 62)، زین‌الدین زیدان، فرناندو مورینتس، رود فن‌نیستلروی (رابین دلا رد- 46)

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)