پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال امید پرسپولیس در حضور سه بازیکنی که در تیم بزرگسالان این باشگاه هم حضور دارند، نیروی زمینی را شکست داد.

تیم فوتبال امید پرسپولیس امروز به مصاف نیروی زمینی رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. امیر عابدزاده، حسین کنعانی و فرشاد قاسمی سه بازیکنی که در تیم بزرگسالان پرسپولیس هم حضور دارند در این دیدار در ترکیب امیدهای سرخپوشان به میدان رفتند.

مجید نائینی سرمربی این تیم در این باره گفت: از علی دایی تشکر می‌کنم که این سه بازیکن را در اختیار ما قرار داد. این نفرات با انگیزه زیاد در تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس حاضر می‌شوند و در دیدارهای ما هم انگیزه بالایی دارند. علی دایی همواره  به بازیکنان جوان اهمیت می‌دهد و همین موضوع ما را به آینده امیدوارتر می‌کند.

وی ادامه داد: آقای رویانیان هم با جدیت پیگیر وضعیت تیم‌های پایه‌ای است و از هیچ تلاشی برای موفقیت این تیم‌ها دریغ نمی‌کند. همچنین باید از آقایان پورحسن معاونت ورزشی و استیلی رئیس آکادمی باشگاه تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم به اعتماد مجموعه باشگاه پاسخ مثبت دهیم.

امیدهای پرسپولیس چهارشنبه با استیل آذین دیدار می‌کنند و شنبه آینده در دربی تهران به مصاف استقلال می‌روند. این تیم از 6 دیدار خود 3 برد، 2 تساوی و یک باخت کسب کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)