تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار مرحله مقدماتی خود برابر قطر به پیروزی رسید تا شانس صعودش به جام جهانی ۲۰۲۶ افزایش پیدا کند. 

تیم ملی فوتبال ایران که از میزبانی در ایران محروم بود، از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 و در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم ملی قطر رفت و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد.

قطری‌ها ابتدا با گلزنی معز علی در دقیقه 17 از تیم کشورمان پیش افتادند، اما دو گل سردار آزمون در دقایق 42 و 48 و نیز پاس گل او به محمد محبی در دقیقه 65 سبب شد ایران برتری را از آن خود کند. البته این پایان کار نبود و محمد محبی در دقیقه 8+90 گل چهارم را زد و برتری را قطعی کرد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، محمد کریمی (1+90 – محمد جواد حسین‌نژاد)، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، مهدی قایدی (77 – علیرضا جهانبخش)، مهدی طارمی (1+90- شهریار مغانلو) و سردار آزمون (85 – محمد قربانی).

ترکیب قطر: مشعل برشم، عبدالکریم حسن، طارق سلمان (65 – ابراهیم الحسن)، لوکاس مندس، بوعلام خوخی، عبدالعزیز حاتم، جاسم جابر، احمد فتحی (65 – اسماعیل محمد)، ادمیلسون جونیور (58 – عبدالرحمان مصطفی)، اکرم عفیف و المعز علی.

داور: یوسوکه آراکی از ژاپن

با این نتیجه تیم ملی فوتبال 10 امتیازی شد و به صدر جدول گروه A مرحله سوم و نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا صعود کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)