پرسپولیس نیوز :  دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در نیمه نخست با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

در ادامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت 17:10 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی از فولاد خوزستان پذیرایی کرد که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. مهدی طارمی در دقیقه 13 این بازی برای پرسپولیسی‌ها گلزنی کرد.

برانکو ایوانکوویچ برای این بازی الکساندر لوبانف، لوکا ماریچ، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور، امید عالیشاه و مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب قرار داد.

علیرضا سلیمی، بهمن کامل، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، امیرحسین فشنگچی، ساسان انصاری، اکبر ایمانی، مهرداد بایرامی، دورژ روستاند، امید خالدی و ماتیاس چاگو هم از سوی دراگان اسکوچیچ به عنوان 11 بازیکن اصلی فولاد برای تقابل با پرسپولیس انتخاب شدند.

دقیقه یک: حامد سلیمی دروازه‌بان فولاد شوت فرشاد احمدزاده از فاصله 30 متری را مهار کرد.

دقیقه 3: پاس در عمق طارمی درون محوطه جریمه فولاد به علیپور رسید و این مهاجم در موقعیتی تک به تک با سلیمی ضربه‌اش از کنار دروازه‌ فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 9: مهدی طارمی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 12: پاس رو به جلوی مهرداد بایرامی از مقابل روستاند درون محوطه جریمه پرسپولیس به بیرون رفت و این بازیکن نتوانست به توپ ضربه بزند. این در حالی بود که مدافعان پرسپولیس که اعتقاد به آفساید داشتند، حرکتی نکرده بودند.

دقیقه 13: مهدی طارمی روی ارسال دقیق محمد انصاری از سمت چپ و با یک ضربه سر گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 16: پاس طارمی از بیرون محوطه جریمه فولاد به احمدزاده رسید و ضربه این بازیکن از گوشه محوطه شش‌قدم دروازه فولاد به دیرک افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 19: ضربه رامین رضاییان در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان فولاد و در حالی که می‌توانست به طارمی نیز پاس بدهد، توسط سلیمی مهار شد.

دقیقه 19: امیرحسین فشنگچی روی یک ضدحمله درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و در موقعیتی تقریباً تک به تک با لوبانف ضربه‌اش را به سمت دروازه زد، اما توپ راهی به دروازه نداشت. این در حالی بود که لوبانف با فشنگچی نیز برخورد کرد، اما محسن ترکی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 33: امید عالیشاه شوتی را به سمت دروازه فولاد روانه کرد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34: فرار مهدی طارمی در یک سوم خط دفاعی فولاد با خطای علیرضا سلیمی بیرون محوطه جریمه همراه شد تا دروازه‌بان فولادی‌ها نیز از محسن ترکی کارت زرد بگیرد.

دقیقه 35: محسن مسلمان ضربه ایستگاهی تیمش را روی دروازه فولاد ارسال کرد که اکبر ایمانی برای دفع توپ به هوا پرید و ضربه سر زد. توپ ایمانی با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی کرنر شد و نزدیک بود به یک گل به خودی تبدیل شود.

دقیقه 42: حرکت امید عالیشاه از سمت چپ و ارسال او روی دروازه با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه بود، اما علیرضا سلیمی با شیرجه‌ای بلند توپ را مهار کرد تا خطری دروازه‌اش را تهدید نکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)