پرسپولیس نیوز : تیم جوانان پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ جوانان تهران (آسیا ویژن) به پیروزی دو بر صفر برابر جوانان سایپا دست پیدا کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، شاگردان مجید پروین روز پنجشنبه با دو گل مهدی عزیزیان و سهیل تهرانی‌نژاد (فرزند سعید تهرانی‌نژاد بازیکن سابق پرسپولیس و مربی پیشین تیم‌های پایه پرسپولیس) سایپا را مغلوب خود کردند تا در جدول مسابقات بالاتر از آنها قرار بگیرند.

تیم جوانان پرسپولیس پنجشنبه این هفته نیز یک بازی حساس را برابر تیم مقاومت برگزار خواهد کرد. این بازی از ساعت 15 در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد. جوانان سرخپوشان هفته بعد هم در این ورزشگاه میزبان دربی هستند و به مصاف جوانان استقلال می‌روند.

 

تیم تنیس پرسپولیس با پنج برد از ارومیه بازگشت/ شکوفی: برای قهرمان شدن برنامه داریم
 تیم تنیس پرسپولیس با کسب پنج پیروزی در مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر که در ارومیه برگزار شد، در مکان دوم جدول قرار گرفته است و برنامه این تیم صعود به مکان اول در رقابت‌های تهران است.

اشکان شکوفی تنیسور تیم پرسپولیس با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر تیم البرز گاز کیش با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. ما با 16 امتیاز در مکان دوم هستیم. البته این تازه مرحله اول رقابت‌ها بود و سه مرحله دیگر پیش رو داریم. شرایط ما خوب است و برای رسیدن به قهرمانی برنامه‌ریزی کردیم. برای دو بازی آخرمان که خیلی اهمیت داشت، خوشبختانه موفق شدیم روز پنجشنبه تیم کوئیست ارومیه را که میزبان بود مغلوب کنیم و روز جمعه هم برابر گاز تهران به پیروزی رسیدیم.

ملی‌پوش تیم تنیس پرسپولیس خاطرنشان کرد: 10 تا 12 روز دیگر مرحله دوم این رقابت‌ها در تهران و به میزبانی مجموعه انقلاب برگزار می‌شود. از همین حالا منتظر هواداران پرسپولیس هستیم تا در این مجموعه حاضر شوند و به دنبال جبران تنها شکستمان در ارومیه هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)