پرسپولیس نیوز:تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل پارس جنوبی جم با اشتباهات عجیب داوری به جایگاه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم استقلال خاتمه یافت. برای استقلال در این بازی علی کریمی (۲۸) و مهدی قائدی (۴۵) گل زدند.

قضاوت دیدار استقلال – پارس جنوبی جم بر عهده سیدرضا مهدوی بود. او در این بازی به میلاد زکی‌پور و مرتضی تبریزی از تیم استقلال و فریبرز گرامی و علی عبدالله‌زاده از پارس جنوبی کارت زرد نشان داد.

داور بازی در یک صحنه عجیب در دقیقه ۹۰ در حالی که بازیکن پارس جنوبی چند متر از مدافعان استقلال عقب تر بود گل سالم محمد نوری را آفساید اعلام کرد. در دقیقه ۹۵ هم توپ به دست غلامی مدافع استقلال خورد اما مهدوی باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه ۷۶ هم وریا غفوری به شکل واضح در محوطه جریمه پیراهن بازیکن پارس جنوبی را گرفت که این بار هم داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا در یک مسابقه روی سه گل به نفع استقلال تاثیرگذار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)