پرسپولیس نیوز : دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در پایان با برتری میزبان خاتمه یافت.

 نیمه اول دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران که با نتیجه یک بر صفر و با تک گل امید عالیشاه از روی نقطه پنالتی به پایان رسیده بود، برانکو ایوانکوویچ سرخپوشان را با ترکیب اصلی شامل؛ ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، بابک حاتمی، رامین رضائیان، کمال کامیابی نیا، رضا خالقی فر، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، میلاد کمندانی و علی علیپور به میدان فرستاد.

پرسپولیس از آغاز نیمه دوم هجومی و پر شور ظاهر شد و موقعیت‌های مناسبی را بدست آورد. برانکو نکات لازم را به بازیکنان یادآوری می‌کرد و تاکید داشت بازیکنان تک ضرب کار کنند و تیم را به جلو هدایت می‌کرد.

موقعیت‌های پرسپولیس یکی پس از دیگری با برخورد به مدافعان و دروازه‌بان میهمان مهار می‌شد.

بازیکنان پرسپولیس با یک کار ترکیبی زیبا، فرشاد را صاحب یک موقعیت خوب کردند و او هم با یک شوت زیبا دروازه نساجی را باز کرد و گل دوم سرخپوشان پایتخت رقم خورد.

پرسپولیس سراپا حمله بود و بازی را در نیمه زمین حریف اداره و حمله می‌کرد.

تیم نساجی با تعویض‌های متعدد سعی در جلوگیری حملات سرخپوشان داشت و در ادامه بازیکن میهمان با گرفتن پیراهن علی علیپور از داور کارت زرد و به دلیل اخطار اول به او کارت قرمز نشان داد.

برانکو به محمود خوردبین اعلام کرد؛ تیم نساجی می تواند یک بازیکن جایگزین بجای بازیکن اخراج شده به زمین بفرستد که این انتقال انجام شد.

رامین رضائیان از راست و هادی نوروزی از چپ، بارها روی دروازه تیم میهمان سانتر کردند که مدافعان سراسیمه توپ‌ها را دفع می‌کردند.

فرشاد احمدزاده با یک حرکت زیبا از بین بازیکنان حریف عبور کرد اما بازیکن نساجی با خطا روی او باعث شد این بازیکن در ادامه بازی، جای خود را به علی فاطمی بدهد.

بازیکنانی که در نیمه اول برای پرسپولیس به میدان رفته بودند، با تعویض لباس‌های خود نظاره‌گر بازی در نیمه دوم شدند.

تیم نساجی در آخرین دقایق بازی صاحب یک ضربه خطا شد و ضربه پنالتی بازیکن حریف وارد دروازه صادقی شده و بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)