مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در حالی روز سه شنبه در آخرین لحظات مسابقه نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کرد که از نگاه آمار برتری فاحشی نسبت به حریف قطری داشت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ شاگردان مصطفی دنیزلی در بازی روز سه شنبه نزدیک به 2 برابر بازیکنان الغرافه پاس دادند و تعداد پاس های صحیح نفرات این تیم از مجموع تعداد پاس های بازیکنان الغرافه با اختلاف زیادی بیشتر بود.

 

برتری آماری سرخ ها در خلق موقعیت خطرناک، ضربات کرنر، شوت از راه دور ، سانتر از جناحین و … نشان می دهد نتیجه ای که در پایان روی تابلو مسابقات ثبت شد چندان عادلانه نبوده است.

 

پرسپولیسی ها در پایان 90 دقیقه 309 پاس رد و بدل کردند که از این تعداد 271 مورد پاس صحیح بوده است. در مقابل مجموع تعداد پاس های بازیکنان الغرافه 170 بوده است که از این تعداد تنها 145 پاس صحیح صادر شده.

37 سانتر سرخ ها مقابل 15 سانتر بازیکنان الغرافه که در این میان تعداد سانترهای صحیح و هدف دار پرسپولیس نسبت به الغرافه 14 به 3 بوده است!

بازیکنان پرسپولیس در مجموع دقایق مسابقه تنها 5 بار توپ را لو دادند در شرایطی که این آمار برای شاگردان سیلاس عدد 19 را نشان می دهد. به این آمار باید 9 کرنر سرخ ها مقابل 5 ضربه کرنر الغرافه را نیز اضافه کرد.

در تعداد شوت های داخل چهارچوب و نیز موقعیت خطرناک نیز برتری از آن شاگردان مصطفی دنیزلی به طوری که محمد نوری به تنهایی 3 موقعیت گلزنی را مقابل دروازه حریف قطری از دست داد. سرخپوشان 5 بار موقعیت مسلم گلزنی مقابل دروازه الغرافه خلق کردند در شرایطی که این آمار برای حریف قطری عدد 3 را نشان می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)