خبرگزاری پرسپولیس : تیم پرسپولیس جویبار با برتری قاطع برابر دیگر تیم مازندرانی، سایپا تنکابن به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور صعود کرد.

 در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در گروه اول موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با کسب 10 امتیاز از 6 مسابقه خود به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله پایانی شد. پرسپولیس هم از این گروه با 8 امتیاز به عنوان تیم دوم گام به مرحله نهایی گذاشت.

در گروه دوم نیز تیم صدرای داماش بابل از 6 مسابقه خود صاحب 10 امتیاز شد و همراه فولاد ماهان سپاهان به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله نهایی شدند.

بدین ترتیب روز 12 دی ماه و در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران ثامن‌الحجج (ع) سبزوار به مصاف فولادماهان سپاهان اصفهان می‌رود و داماش بابل با پرسپولیس جویبار دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی را برگزار می‌کنند.

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد (جام ولایت) صبح و عصر روز سه‌شنبه، 12 دی ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم پرسپولیس جویبار در هفته سوم دور برگشت و پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر عصر امروز در سالن مهدی حاجی زاده شهر جویبار با نتیجه 5 بر 2 تیم میهمان خود سایپاشمال تنکابن را شکست داد و تا کشتی دوستان قطب کشتی ایران با شادمانی به خانه هایشان بروند.

ˈ غلامرضا محمدی ˈ سرمربی تیم پرسپولیس جویبار در این مسابقه هم از کشتی گیران خارجی و اصلی خود استفاده نکرد تا آنان را برای دیدارهای حساس مرحله نیمه نهایی نگه داشته باشد.

در این مسابقه در وزن 55کیلوگرم ˈمهران رضازادهˈ از تیم سایپا شمال تنکابن در نخستین گام ˈعارف محمدزادهˈ از تیم پرسپولیس جویبار را شکست داد .

در ادامه این دیدار ˈسعید احمدیˈ در وزن 60 کیلوگرم برای تیم پرسپولیس جویبار به روی تشک رفت و حریف خود ˈ همت کریمی زادˈ از سایپا را شکست داد.

در وزن 66 کیلوگرم هم ˈمرتضی گودرزیˈ از تیم سایپا شمال تنکابن برابر ˈمیثم حیدریˈ از تیم پرسپولیس صاحب برتری شد تا زنگ خطر جدی را با پیروزی مجموع 2بر یک برای تیم میزبان به صدادرآورد.

اما در ادامه مسابقه کشتی گیران تیم پرسپولیس جویبارموفق عمل کردند و در وزن 74کیلوگرم توسط ˈمصطفی حسین خانیˈ ملی پوش خود برابر ˈمحمد شعبان زادهˈ از تیم سایپا به برتری رسیدند وبازی را در مجموع به تساوی کشاندند.

در وزن 84کیلوگرم این مسابقه ˈعلیرضا گودرزیˈ از تیم پرسپولیس جویبار برابر ˈسعید توکلˈ از سایپا شمال پیروز شد.

در وزن 96کیلوگرم ˈ اباذراسلامیˈ از پرسپولیس جویبار در مصاف با ˈ سعید امیری ˈ پیروزی را به اردوی قرمزپوشان به ارمغان آورد تا پیروزی تیم میزبان قطعی شود.

در وزن 120کیلوگرم این مسابقه ˈ سید احمد رسولیˈ از تیم پرسپولیس جویبار در مصاف با ˈ عبداله قمیˈ ملی پوش سنگین وزن کشور را با نتیجه 4بر صفر و ضربه فنی مغلوب کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)