پرسپولیس نیوز : تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت در شرایطی در دیدار تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که یحیی گل‌محمدی دقایقی بر روی نیمکت پرسپولیس نشست.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 14 و  30 دقیقه امروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه دستگردی به مصاف یکدیگر رفتند که قضاوت این دیدار بر عهده تورج حق‌وردی و کمک‌های حمید اخلاقی و پویا هنروری بود.

*در ابتدای بازی سرپرست تیم فوتبال نفت با یک دسته گل بزرگ به دیدن دایی رفت و بابت حضورش در ورزشگاه دستگردی و رویارویی با نفت به او خوشامد گفت.

*اکثر بازیکنان تیم نفت به سمت دایی آمدند و از وی رخصت گرفتند. از جمله این بازیکنان که برخورد بسیار گرمی با دایی داشتند هادی نوروزی و مهدی شیری بود.

* حدود 200 تماشاگر در حال حاضر در حال تماشای این بازی هستند.

*اتفاق جالب در بازی امروز در هنگام گرم کردن و موقعی که بازیکنان با یکدیگر خوش و بش می‌کردند، رخ داد. یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس کنار دایی و باقری نشست و در خصوص مسائل مختلف به گفت‌و‌گو پرداختند.

*سید جلال حسینی، مسلمان و سید صالحی دو مصدوم پرسپولیس در بازی امروز حضور نداشتند.

* داوران لباس سبز بر تن دارند اما لباس کمک داور دوم متفاوت است. همچنین علیرضا بیرانوند لباس سبز به تن کرده است.

*پرسپولیس در بازی امروز با لباس مشکی بدون شماره و نفت با لباس زرد وارد میدان شدند.

 

 * نیلسون و هادی نوروزی برخورد جالبی با هم داشتند.

* حدود 100 هوادار در ورزشگاه دستگردی حضور داشتند.

*بهشاد یاورزاده بازیکن سابق راه‌آهن بازی را امروز از نزدیک تماشا کرد.

*بازیکنان پرسپولیس در روزهای پایانی سال 92 بسیار امیدوار بودند پول به دست آن‌ها برسد اما این اتفاق رخ نداد تا آن‌ها از این بابت عصبانی شوند.

*قبل از شروع بازی نیلسون به سمت محمدی رفت و به او روحیه داد.

*پرسپولیسی‌ها و نفتی‌‌ها بسیار مراقب بودند که حریفانشان در دیدارهای آینده از بازی امروز فیلمبرداری نکنند.

*تبریک پیشاپیش عید به یکدیگر توسط بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس قبل از بازی امروز انجام شد.

*نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. تک گل این بازی توسط محمد نوری از روی یک ضربه آزاد به ثمر رسید.

 

* در اواخر نیمه اول رضا محمدی، دروازه‌بان پرسپولیس مرتکب اشتباهی عجیب شد. سنگربان دوم سرخپوشان هنگامی که می‌خواست چیپ بزند، توپ از زیرپایش رد شد اما او توانست روی خط توپ را کنترل کند.

 

شاگردان  علی دایی در دقیقه 34 این بازی روی یک حرکت شروع مجدد به گل دست پیدا کردند. در این صحنه مدافعان تیم نفت تهران روی حرکت تیمی پرسپولیس برای متوقف کردن فرزاد حاتمی روی قوس محوطه جریمه مرتکب خطا شدند.

این ضربه را محمد نوری به شکلی دیدنی و با ضربه ای زمینی به گوشه راست دروازه فرستاد تا یاران خود را پیش بیندازد.

*ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: رضا محمدی، بنگر، نورمحمدی، ماهینی، میثم حسینی، علی‌عسگر، دهنوی، نوری، کمدانی، عالیشاه و فرزاد حاتمی

*ترکیب نفت در نیمه اول: علیرضا بیرانوند، احمد آل نعمه، رسول نویدکیا، حسین ابراهیمی، رضا نوروزی، هادی نوروزی، وحید حمدی‌نژاد، امین حاج‌محمد، وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی و کمال کامیابی‌نیا
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)