مرجع خبری پرسپولیس : مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار تدارکاتی که ظهر امروز دوشنبه برگزار شد برابر تیم امید پاراگ به پیروزی دست یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس که پس از شکست در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر استقلال خود را برای دیدار هفته جاری برابر راه آهن آماده می کند ظهر امروز دوشنبه در دیداری دوستانه مقابل یک تیم امید به پیروزی 6 بر صفر دست یافت.

در این دیدار که در زمین چمن مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد و دو تیم در سه وقت 30 دقیقه‌ای برابر هم قرار گرفتند. در وقت نخست نوری و رضایی و در وقت دوم مهرداد اولادی برای پرسپولیس گلزنی کردند، البته گل اولادی در حالی به ثمر رسید که مدافع تیم مقابل ضربه مهاجم پرسپولیس را به اشتباه وارد دروازه خود کرد. در وقت سوم هم جواد کاظمیان، مهدی الهایی و سعید قدمی سه گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

در وقت نخست میثاق معمارزاده، ممدوتال، علیرضا نورمحمدی، سامان آقازمانی، محمد منصوری، حسین بادامکی، امیرحسین فشنگچی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان و مهرداد اولادی برای پرسپولیس بازی کردند که در هر وقت زومدیک و عاشوری تغییراتی را در این تیم به وجود می‌آوردند.

بازیکنان ذخیره و امید تیم پرسپولیس هم فرصت حضور در زمین مسابقه را کسب کردند.

سعید قدمی و ساموئل بازیکن ارمنستانی هم در این بازی به میدان رفتند.

خطاهای خشن ممدو تال و سامان آقازمانی روی بازیکنان امید تیم پاراگ خیلی عجیب بود که البته آنها از داور هم کارت زرد گرفتند، حتی محمود خوردبین نیز به این خطاها اعتراض کرد.

در جریان این بازی نفراتی که تعویض می‌شدند بدنهای خود را سرد و به رختکن می‍رفتند. در این بین علی کریمی هم که بازی نکرده بود وقتی هادی نوروزی را دید که با عصا از رختکن خارج می‌شود وضعیت این بازیکن را جویا شد.

* کریمی همراه محمد و علی عسگر به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* سومدیک و عاشوری از روی سکوهای ورزشگاه درفشی‌فر بازی را نظاره‌گر شدند.

* علی پروین در کنار محمود خوردبین با حضور در کنار زمین بازی را از نزدیک تماشا کرد. پروین به بازیکنان تذکرهای لازم را می‌داد.

* مازیار زارع و هاشمیان زیر نظر گمالویچ اختصاصی تمرین کردند.

* حدود 50 هوادار بازی امروز را از نزدیک تماشا کردند.

* در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب پرسپولیس انجام شد و سیف‌الهی جایگزین نوری و ملکانیان(مهاجم ارمنستانی) جایگزین رضایی شد.

* دو بازیکن خارجی در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کردند.

* وحید هاشمیان تمرین سنگینی را نسبت به گذشته انجام داد.

* دقیقه 70 بازی یکی از بازیکنان امید جایگزین فشنگچی شد.

* بازی در سه نیمه 30 دقیقه‌ای برگزار شد.

*حرکت خشن آقازمانی در یک صحنه اعتراض و ناراحتی بازیکنان را در پی داشت.

* حمید علی‌عسگر با رفع مصدومیت تمرینات بدنسازی را در دستور کاری خود قرار داده است.

* در تمرین امروز برخی از منتفی شدن حضور بوناچیچ به پرسپولیس خبر دادند. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس در این باره هنوز اظهار نظری نکرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)