پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دیدار تدارکاتی مقابل صبای قم به برتری یک بر صفر دست یافت.

 تیم فوتبال پرسپولیس براساس برنامه در نظر گرفته شده علی دایی عصر امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال صبای قم رفت.

قبل از شروع بازی سعید عزیزیان و حسین بادامکی مربی و بازیکن سابق پرسپولیس، صمد مرفاوی سرمربی صبای قم، غلامرضا عنایتی و چندین بازیکن دیگر  این تیم با علی دایی، محمد پنجعلی، مجتبی محرمی، جواد منافی و دیگر اعضای کادرفنی پرسپولیس به گفتگو و خوش و بش پرداختند.

 

قبل از این بازی کادر فنی صبا از جمله سعید عزیزیان، مرفاوی و سایر دستیارانش به سمت دایی رفتند و با وی و محمد دایی که مدتی در صبای قم به مربیگری پرداخت خوش و بش کردند.

حسین بادامکی بازیکن سابق پرسپولیس نیز به سمت قرمزپوشان رفت و با آنها خوش و بش کرد. رضا عنایتی نیز که با مدافعان پرسپولیس در بازی لیگ مشکلاتی داشت امروز با رفع کدورت‌ها دقایقی با بازیکنان پرسپولیس به گفت‌و گو پرداخت.

علی دایی نیز سال نو را به اعضای کادرفنی تیم صبا تبریک گفته و حضورشان در ورزشگاه درفشی فر را به آنها خوشامد گفت.

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول به برتری یک بر صفر دست یافت.

نیمه دوم از دقایقی پیش آغاز شده است. علی دایی در این بازی تدارکاتی از دو ترکیب متفاوت استفاده کرده و تمامی بازیکنانش را در این بازی دوستانه محک می زند.

این بازی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران در حال برگزاری است.

 

بحث مشکلات مالی دو تیم صبا و پرسپولیس سوژه داغ بازی امروز بود.

*سعید نعیم‌آبادی از پیشکسوتان پرسپولیس بازی امروز را از نزدیک تماشا کرد البته فنونی‌زاده نیز در این چند روز با علی دایی دیدارهایی داشت.

*پیام صادقیان و عباس‌زاده دو مصدوم پرسپولیس فیزیوتراپی کردند.

*حدود 50 هوادار امروز پشت درهای بسته بودند. آنها به شدت انتقادهایی علیه کمیته انضباطی بابت رسیدگی نکردن به مشکلات پرسپولیس داشتند. آنها معتقد بودند نباید در بازی پرسپولیس و داماش هواداران تیم گیلانی بخشیده می‌شدند و از اینکه هنوز به تخلفات فولاد در بازی با پرسپولیس رسیدگی نشده گلایه داشتند.

پرسپولیس در بازی امروز با ترکیبی متفاوت به میدان رفت تا حدی که دایی هر چند دقیقه یک بار تعویض‌هایی انجام می‌داد تا بازیکنان دچار مصدومیت نشوند.

*به دلیل بارش باران زمین بازی امروز کمی گل‌آلود بود.

*با توجه به کمکی که به پرسپولیس شده دایی امروز آمار پرسنل ورزشگاه درفشی‌فر را هم گرفت و قرار است بخش کوچکی از پاداشی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده به این نگهبان‌ها پرداخت شود. این در شرایطی است که بازیکنان پرسپولیس همچنان منتظر کمک دو میلیاردی وزارت ورزش به پرسپولیس هستند.

*حفظ نظم و انضباط بازی امروز بر عهده مأموران نیروی انتظامی بود تا حدی که مأموران بیشتر از افراد متفرقه در داخل ورزشگاه بودند.

*با توجه به اینکه چند ساختمان نیمه‌کاره در اطراف درفشی‌فر است، مأموران ویژه‌ای روی این ساختمان‌ها مستقر بودند تا کسی به طور پنهانی تماشاگر بازی نباشد.

*فیلمبرداران تلویزیونی از بازی امروز پرسپولیس و صبا فیلمبرداری نکردند و فقط تصویربردار مخصوص باشگاه از بازی فیلم گرفت.

نیمه نخست این بازی با تک گل محسن مسلمان به سود پرسپولیس خاتمه یافت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)