سرخپوشان در استادیوم آزادی و با تک گل شیخ دیاباته مقابل پیکان به برتری دست یافتند.

پرسپولیس امروز در دیدار تداکاتی از ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان با تک گلی که در دقیقه 24 نیمه اول و توسط شیخ دیاباته به ثمر رسید، به برتری دست یافت.

این پیکار تنها یک گل در بر داشت که آن هم در دقیقه ۲۴ با توپ‌ربایی سعید صادقی از مدافعان پیکان، پاس او و ضربه نهایی شیخ‌دیاباته به ثمر رسید.

یحیی گل محمدی در راستای آماده سازی تیمش برای ادامه مسابقات لیگ برتر، امروز جدال تدارکاتی مقابل فولاد خوزستان را در نظر گرفته بود که این جدال با درخواست حریف لغو شد. در ادامه سرخپوشان طبق برنامه به مصاف پیکان رفتند.

در نهایت تقابل پرسپولیس و پیکان با تک گلی که شیخ دیاباته در نیمه اول به ثمر رساند، با برتری شاگردان یحیی گل محمدی همراه شد.

این دیدار در ورزشگاه آزادی و با قضاوت یاسر همرنگ برگزار شد.

در شرایطی که سرخپوشان نفرات ملی پوش خود را در اختیار ندارند یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و آقای گل کنونی این تیم مراسم ابتدایی را به عنوان کاپیتان استارت زد.

احمد گوهری، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا نفرات پرسپولیس در شروع این دیدار بودند.

یحیی گل‌محمدی با آغاز نیمه دوم با حفظ گوهری در درون دروازه، سایر بازیکنان را تعویض کرد و به این ترتیب؛ فرشاد فرجی، ابوالفضل سلیمانی، علی جودکی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین محمدیان، امید عالیشاه، حامد پاکدل، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی وارد میدان شدند. این نیمه برای دو تیم گلی در بر نداشت. این در حالی بود که پیکان هم در نیمه دوم با ترکیبی متفاوت در زمین مسابقه حضور پیدا کرد.

کادر فنی پرسپولیس برای فردا به سرخپوشان استراحت داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)