پرسپولیس نیوز: تیم پرسپولیس در ادامه بازی های تدارکاتی خود پیش از بازی الهلال شهرداری آستارا را شکست داد.

سرخپوشان که خود را برای بازی ۲۴ مهر با الهلال عربستان آماده می کنند به مصاف شهرداری آستارا رفتند که هدایت آن را فرشاد پیوس به عهده دارد و با سه گل پیروز شدند.

گل های پرسپولیس را رضا اسدی(۲ بار) و امید عالیشاه به ثمر رساندند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در نیمه اول این بازی با دو گل تیم فرشاد پیوس را شکست دادند‌.

*سرخپوشان در جریان تشریفات پیش از بازی با لباس‌های منقش به تصویر کاپیتان فقید خود، زنده یاد هادی نوروزی، در زمین مسابقه حضور پیدا کردند و عکس تیمی گرفتند. این اقدام با توجه به ششمین سالگرد درگذشت ۲۴ ابدی سرخپوشان و برای گرامیداشت خاطره او انجام شد.

* سیامک نعمتی به عنوان کاپیتان پرسپولیس در مراسم قبل بازی شرکت کرد.

پرسپولیس در این بازی به سرعت به گل رسید. در دقیقه ۸ بود که احسان پهلوان با ارسال از سمت چپ، شروع به حمله کرد و این توپ در فعل و انفعالی به امید عالیشاه رسید و او نیز با یک ضربه دیدنی گلزنی کرد.

در دقیقه ۳۵ هم یک حرکت از سوی امید عالیشاه، بازیکن حریف را برای جلوگیری از حمله وادار به خطا کرد که رضا اسدی با یکی از همان شوت‌های عالی خود، ضربه کاشته مستقیم را به گل بدل کرد. نیمه اول مسابقه با همان نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم، سرخپوشان موقعیت های خوبی به دست ‌آوردند ولی با بدشانسی، فرصت را از دست ‌دادند. البته در این بین، درخشش مدافعان و دروازه‌بان حریف، کار را سخت کرد. با این وجود شاگردان یحیی گل‌محمدی در نهایت بازی را با پیروزی سه بر صفر به پایان رساندند.

گل سوم هم روی هنرنمایی رضا اسدی به ثمر رسید که انگیزه بالایی را از خود نشان ‌داد. او در دقیقه ۶۲، از میان زمین به قلب سازمان دفاعی حریف زد، تا پشت محوطه جریمه رفت و با یک شوت سرکش، گل سوم را به ثمر رساند و خود نیز دبل کرد.

* سرخ پوشان قبل از اعزام به ریاض برای برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر الهلال در تاریخ ۲۱ مهر روز ۱۶ مهر بدون نفرات ملی پوش خود در آخرین دیدار تدارکاتی به مصاف سپاهان می‌روند.

در پایان بازی تجلیل از فرشاد پیوس مهاجم فراموش‌نشدنی پرسپولیس با اهدای پیراهن شماره ۱۷ توسط افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی انجام شد. پیوس هدایت تیم شهرداری آستارا را برعهده دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)