پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در یک دیدار تدارکاتی در اردوی ترکیه به مصاف الاهلی بحرین رفت و به برتری پرگل رسید.

سرخپوشان عصر امروز از ساعت 19 به وقت تهران به مصاف الاهلی تیم چهارم لیگ بحرین رفتند و با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسیدند.

گلهای پرسپولیس را علی علیپور (۲)، ایوب العملود، فرشاد فرجی و ابوالفضل بابایی به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: مهرشاد اسدی، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، وحید امیری، ایوب العملود(یعقوب براجعه 60)، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، یاسین سلمانی(علیرضا عنایت‌زاده 67)، علی علیپور(علیرضا خدادادی 67) و عیسی آل‌کثیر(ابوالفضل بابایی 67)

* گل برای پرسپولیس – دقیقه ۱ – علی علیپور: در ابتدای بازی و روی حرکت ترکیبی خوب سرخپوشان، پاس سروش رفیعی به علیپور رسید که او با یک چرخش و شوت زمینی محکم با پای چپ از پشت محوطه گل نخست را به ثمر رساند.

دقیقه ۷: پاس بلند مسعود ریگی پشت مدافعان الاهلی به ایوب العملود رسید که او بعد از پشت سر گذاشتن دفاع حریف با یک ارسال خوب آل‌کثیر را صاحب توپ کرد اما ضربه آکروباتیک او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: بار دیگر روی نفوذ خوب از سمت راست و پاس به بیرون ایوب، پرسپولیس خطرساز شد، اما شوت فرشاد احمدزاده با واکنش دروازه‌بان حریف به کرنر رفت.

دقیقه ۱۹: الاهلی روی یک ضدحمله توانست پشت محوطه جریمه پرسپولیس خطا بگیرد. شوت خوب بازیکن حریف را مهرشاد اسدی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۱، گل دوم برای پرسپولیس – علی علیپور: این بار سرخپوشان از سمت چپ حمله خطرناکی ترتیب دادند و علی علیپور روی ارسال دقیق وحید امیری باز هم با پای چپ و یک شوت سرضرب گل دوم را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۳۰: پاس عمقی زیبای سلمانی پشت مدافعان حریف به آل‌کثیر رسید که او مدافع مستقیمش را دریبل کرد اما شوت زمینی‌اش را گلر حریف با پا برگشت داد.

گل سوم برای پرسپولیس، دقیقه ۳۳ – ایوب العملود: ارسال خوب یاسین سلمانی به‌ داخل محوطه جریمه از همه بازیکنان رد شد اما در آن سمت فرشاد احمدزاده با پاس زمینی کات‌بک، عملود را صاحب توپ کرد که او هم با یک شوت دقیق و محکم گل سوم را برای پرسپولیس زد.

دقیقه ۴۳: پاس عمقی خوب فرشاد احمدزاده به عیسی آل‌کثیر رسید اما شوت زمینی او با فاصله‌ای بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: پرسپولیس باز هم موقعیت گلزنی خوبی داشت. این بار پاس عمقی خوب آل‌کثیر به سلمانی رسید که شوت یاسین در زاویه بسته از بالای دروازه به اون رفت.

دقیقه ۶۰: یعقوب براجعه به جای ایوب العملود وارد زمین شد.

دقیقه ۶۱: پاس خوب رفیعی پشت دفاع حریف به علیپور رسید که شوت محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: پرس سرخپوشان روی دفاع حریف منجر به اشتباه آنها شد و وحید امیری در موقعیت تک به تک قرار گرفت که شوت او به از کنار دروازه تیم بحرینی به اوت رفت.

دقیقه ۶۷: سه تعویض برای پرسپولیس، علیرضا خدادادی به جای علی علیپور، ابوالفضل بابایی به جای عیسی آل‌کثیر، علیرضا عنایت‌زاده به جای یاسین سلمانی

دقیقه ۷۸ گل چهارم برای پرسپولیس: کرنری که از سمت چپ برای پرسپولیس به دست آمده بود را فرشاد احمدزاده روی دروازه ارسال کرد و فرشاد فرجی با ضربه سر دقیق گل چهارم پرسپولیس را زد.

دقیقه ۸۷: گل پنجم؛ ابوالفضل بابایی: باز هم روی کرنر شاگردان گاریدو به گل رسیدند. با این تفاوت که روی کرنر کوتاه کار شد و بعد از همکاری امیری، رفیعی و احمدزاده، ارسال امیری روی تیر دو به فرشاد فرجی رسید. ضربه سر فرجی را هم ابوالفضل بابایی با یک ضربه سر دیگر تبدیل به گل پنجم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)