تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی دوستانه پس از دربی به پیروزی رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر در دربی ۱۰۰ پایتخت از ساعت ۱۷ امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی نوجوانان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

اسدبیگی، پریرا (۲ بار) و دیاباته گل‌های پر‌سپولیس را به ثمر رساندند. تک گل شاگردان حسین عبدی را نیز اسماعیل قلی‌زاده به ثمر رساند.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی روز گذشته و عیسی آل کثیر، زننده گل برتری سرخ پوشان در دربی زیرنظر حسن تشکری‌کیا، یکی از مربیان بدنسازی پرسپولیس به ریکاوری در سالم بدنسازی و نرم‌دوی دور زمین پرداختند.

* احمد گوهری، علی جودکی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، محمد عمری، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته هم ۱۱ بازیکنی بودند که برای پرسپولیس در این بازی تدارکاتی به زمین رفتند.

* آرشا شکوری، حسام نفری، علی حسنی، یعقوب براجعه، ابوالفضل زلیخایی، مهدی موسوی، اسماعیل قلی زاده، سمیر حبوبات، امیر محمد رزاق، رئوف سلطانی و امیر جانقلی نیز نفرات تشکیل دهنده ترکیب اصلی تیم نوجوانان بودند.

* غیبت مهدی عبدی در جمع بازیکنان اصلی پرسپولیس مشهود بود. البته طبق اعلام پیروانی او با کسب اجازه از گل‌محمدی در این تمرین غایب بود.

* حدود ۱۰۰ هوادار با حضور روی سکوهای ورزشگاه کاظمی این مسابقه را تماشا کردند‌‌‌. افشین پیروانی پیش از شروع بازی به سمت این طرفداران رفت و به آن‌ها خوش آمد گفت.

* تک تک بازیکنان پرسپولیس، کریم باقری، افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی به نوبت مورد تشویق قرار گرفتند اما در این میان عیسی آل کثیر و بیرانوند بیشتر مورو استقبال قرار گرفتند. به شکلی که زننده تک گل ۳ امتیازی دربی با شعار “صل علی محمد…..” تشویق شد.

* حسین عبدی، سرمربی تیم ملی نوجوانان که سابقه کاپیتانی و مربیگری پرسپولیس را دارد نیز با شعار “حسین عبدی پله” مورد حمایت هواداران تیم دوران باشگاهی اش قرار گرفت.

* افشین پیروانی پس از خیر مقدم گفتن به نیمکت نشین‌های تیم نوجوانان گفت: سرمربی شما ۱۳ سال هم اتاقی من و کاپیتان پرافتخار پرسپولیس بوده است. عبدی بازوبند کاپیتانی را به من داد اما من این بازوبند را به هیچکس ندادم.

* جمشید شاه‌محمدی، پیشکسوت پرسپولیس نیز جزء تماشاگران این مسابقه بود.

* پیش از شروع بازی برخی بازیکنان پرسپولیس به سمت حسین عبدی رفته و از او رخصت گرفتند. همچنین در اقدامی جالب توجه با حضور عبدی، سعید گنجی(سرپرست تیم نوجوانان) و شاه‌محمدی پیراهن‌های شماره ۴، ۵ و ۶ قرمز رنگ تیم ملی کشورمان به ترتیب به یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری ۳ کاپیتان اسبق این تیم اهدا شد.

* پرسپولیس در پایان نیمه اول با گل‌های سینا اسدبیگی (۵) و لئاندرو پریرا (۴۲) دو بر صفر برنده شد.

* در نیمه دوم نیز سرخ‌پوشان دو گل دیگر با ضربه پریرا و شیخ دیاباته به ثمر رساندند تا بازی ۴ بر صفر شود. در نیمه دوم تیم ملی نوجوانان توانست یکی از گل‌ها را جبران کند تا در نهایت بازی با نتیجه 4 بر یک خاتمه پیدا کند.

تیم ملی نوجوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از ۲۵ خرداد تا ۱۱ تیر در تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند. شاگردان حسین عبدی در این مسابقات با کره‌جنوبی، افغانستان و قطر هم گروه هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)