تیم فوتبال یوونتوس با شکست اینترمیلان همچنان در صدر جدول رده بندی رقابت های سری آ ایتالیا باقی ماند.

به گزارش ایرناف شاگردان آنتونیو کونته در حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم رقابت های سری آ، بامداد دوشنبه میزبان تیم اینترمیلان در ورزشگاه یوونتوس بودند و این تیم را در پایان بانتیجه 3بر یک شکست دادند.

یوونتوس با این پیروزی 59 امتیازی شد تا همچنان به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه دهد.

استفان لیش اشتاینر در دقیقه 15، جورجیو جیلینی در دقیقه 47 و آرتورو ویدال در دقیقه 55 برای تیم یوونتوس گلزنی کردند و تنها گل اینترمیلان را رولاندو دردقیقه 71 برای این تیم به ثمر رساند.

یوونتوس در حالی امروز مقابل اینترمیلان قرار گرفت که جیان لوییجی بوفون دروازه بان اصلی خود را به دلیل دریافت کارت قرمز دردیدار هفته بیست ویکم برابر لاتزیو و اخراج از زمین دراختیار نداشت.

در نیمه نخست بازی، شاگردان آنتونیو کونته که در این فصل و در ورزشگاه خانگی خود به هیچ تیمی امتیاز نداده و به دنبال ثبت رکورد جدیدی در رقابت های سری آ هستند بازی متعادلی برابر تیم اینترمیلان به نمایش گذاشتند.

در این نیمه آنان با میدان دادن به حریف، بیشتر چشم به ضد حملات داشتند و با این تاکتیک نه تنها گلی دریافت نکردند بلکه به گل هم رسیدند.

تنها گل این بازی در نیمه نخست توسط استفان لیش اشتاینر در دقیقه 15 وارد دروازه اینترمیلان شد، البته بازیکنان یوونتوس در دقایق پایانی این نیمه چندین حمله پیاپی به روی دروازه رقیب داشتند که فرصت های بدست آمده با درخشش دروازه بان تیم رقیب از دست رفت.

همچنین کارولوس توز آرژانتینی مهاجم یوونتوس نیز یک موقعیت مسلم گلزنی را در این نیمه از دست داد تا این بازی در نیمه نخست با همان یک گل به پایان برسد.

بازیکنان تیم یوونتوس نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و در حالی که تنها 2 دقیقه از زمان این نیمه در حال سپری شدن بود با گلزنی جورجیو جیلینی اختلاف را به 2 گل رساندند.

این روند ادامه پیدا کرد و یوونتوس یک بار دیگر و این بار در دقیقه 55 توسط آرتورو ویدال به سومین گل خود دست پیدا کردند.

در ادامه، بازیکنان والتر ماتزاری جلو کشیدند و دردقیقه71 یکی از گل های خورده را توسط رولاندو مدافع پیش تاخته خود جبران کردند اما تلاش آنان در ادامه نتیجه ای در بر نداشت، این در حالی بود که بازیکنان تیم یوونتوس نیز دیگر تمایلی برای زدن گل های بیشتر نداشتند و این بازی در پایان با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید.

نتایج سایر دیدار های هفته بیست ودوم به این شرح است:

**آتالانتا 3 ناپولی صفر

گل ها:دنیس در دقایق 47 و 65 و ماکسی مورالز در دقیقه 70 برای تیم آتالانتا.

**کاتانیا 3 لیورنو 3

گل ها:گونزالو برگسیو در دقیقه 61 ،پابلو بارینتوس 75 و سرجیو آلمیرون دردقیقه 88 برای تیم کاتانیا و اینوسنت آمگارا در دقایق 50 و 77 و پائولینو دردقیقه 71 از روی نقطه پنالتی برای تیم لیورنو.

**کیه وو صفر لاتزیو 2

گل ها: آنتونیو کاندورا در دقیقه 6 و بالده دیائوکینادر دقیقه 70 برای لاتزیو.

**ساسولو یک ورونا 2

گل ها: آنتونیو فلورس در دقیقه 90 برای ساسولو و توماس مانفردینی در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی ولوکا تونی در دقیقه 86 برای تیم ورونا

دیدار تیم های آ.اس رم و پارما به دلیل شرایط نامساعد جوی به زمان دیگری موکول شد.

تیم های یوونتوس،آ.اس رم و ناپولی عناوین نخست تا سوم جدول رده بندی رقابت های سری آ را تا پایان هفته بیست و دوم در اختیار دارند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)