مروری بر ۵ دیدار پایانی تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان مشخص می‌کند تیم سرخ پوش تهرانی در ۹۰درصد مسابقات موفق عمل کرده است.

تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در شرایطی روز شنبه هفته آینده ۱۸ فروردین به مصاف هم می‌روند که این دو تیم از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون غیر از یک دیدار در چهار مسابقه از ۵ تقابل خود نتیجه برد تیم پرسپولیس را در رویارویی با هم تجربه کرده‌اند.

تنها تساوی در ۵ رقابت آخر؛

بازیکنان تیم پرسپولیس در این ۵ دیدار ابتدا در دیدار برگشت لیگ برتر بیست و یکم مقابل نماینده سیرجان تن به تساوی یک بر یک دادند. دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر بیست و یکم که چهارم اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد. حامد پاکدل در دقیقه ۱۳ تک گل پرسپولیس را زد و کی روش استنلی در دقیقه ۳۳ این گل را با پاس گل سعید صادقی تلافی کرد.

برد قاطع سرخ ها؛

این دو تیم سپس در دور رفت لیگ برتر بیست و دوم دوباره به مصاف هم رفتند که نتیجه آن دیدار با حساب دو بر صفر به سود پرسپولیس در سیرجان به پایان رسید. محمد عمری ۴۹ و سینا اسد بیگی ۷۸ هر دو گل پرسپولیس را در آن دیدار به ثمر رساندند.

حذف گل گهر از گردونه جام؛

سومین تقابل اخیر این دو تیم به مسابقه جام حذفی فصل گذشته فوتبالی کشورمان برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ دهم اردیبهشت ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد و مهدی ترابی در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱+۴۵ موفق شدند گل‌های پرسپولیس را به ثمر برسانند و این تیم را حذف کنند.

هت تریک و برد پرگل پرسپولیس؛

چهارمین رویارویی دو تیم به مصاف دور برگشت فصل گذشته تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان برمیگردد که یک دیدار پرگل بود و شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسیدند. مهدی ترابی در آن دیدار که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد هت تریک کرد و سه بار (در دقایق ۲۳، ۳۳ و ۴۹) موفق به گلزنی شد. دیگر گل تیم پرسپولیس را هم سعید صادقی در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند تا بازی هفته بیست و نهم پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ۰ به پایان برسد.

آخرین دیدار هم برنده اش تکراری بود؛

پنجمین و آخرین رویارویی این دو تیم دیدار رفت فصل جاری لیگ برتر بود که در چهارچوب هفته هفتم و در تاریخ شانزدهم مهرماه سال پیش با تک گل شهاب زاهدی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا این دیدار هم برنده ای تکراری داشته باشد.

با توجه به کسب چهار پیروزی و یک تساوی در دیدار آخر این دو تیم از سوی پرسپولیسی‌ها کاملا مشخص است که این تیم در ۹۰ درصد دیدارها موفق عمل کرده و تنها در یک دیدار تن به تقسیم امتیازات داده است.

یادآور می شود؛ دیدار این دو تیم در چهارچوب مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر جاری روز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه سال جاری و ساعت ۱۹ در سیرجان برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)