پرسپولیس نیوز : تیم‌های پایه پرسپولیس در اولین هفته رقابت‌های تهران برابر تیم‌های مدعی حضور پیدا کردند و در این میان، سرخپوشان نوجوان با پیروزی سه بر یک برابر پیکان برای حریفان بعدی خود خط و نشان کشیدند.

منصور هاشمی در اولین بازی فصل، شاگردان خود را برابر تیم مدعی پیکان به میدان فرستاد. این بازی که در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی برگزار شد، 3 بر یک و با گل‌های؛ محمد شاهی، امیرحسین نوری و اریک عاشقیان به سود نوجوانان پرسپولیس پایان یافت. این تیم در دومین بازی خود روز جمعه برابر دیگر مدعی قهرمانی، تیم سایپا به میدان خواهد رفت.

این هفته همچنین تیم جوانان پرسپولیس برابر پیکان تن به ناکامی 3 بر 5 داد. با توجه به زمان تشکیل تیم‌های پایه، این نتیجه هر چند مربیان تیم و مسوولان آکادمی را راضی نکرد اما در خور توجه بود.

شاگردان منوچهر عبدالله‌نژاد در حالی تن به این نتیجه دادند که در نیمه اول با اخراج یک بازیکن خود 10 نفره شدند و 20 دقیقه پایانی بازی را هم با توجه به آسیب‌دیدگی یکی از نفرات و انجام شدن تعویض‌ها، 9 نفره دنبال کردند. در این بازی سینا مهدوی و حمیدرضا طاهرخانی (دو گل) برای سرخپوشان گلزنی کردند.

امیدهای پرسپولیس نیز با هدایت جمشید شاه‌محمدی، این هفته برابر پیکان دو بر صفر مغلوب شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)