تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) و در هفته یازدهم لیگ باشگاههای اسپانیا (لالیگا) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، میهمان خود سویا را هفت بر سه مغلوب کرد.

به گزارش ایرنا، در این بازی پرگل، کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن سه گل هت تریک کرد و گرت بیل بازیکن 138میلیون دلاری این تیم نیز در اولین بازی خود به عنوان بازیکن اصلی دو گل برای رئال مادرید به ثمر رساند.

در این دیدار بیل در دقایق 13 و 27 ، رونالدو در دقایق 31 (از روی نقطه پنالتی) ، 60 و 72 و کریم بنزما در دقایق 53 و 80 برای رئال مادرید گلزنی کردند و گلهای سویا را نیز ایوان راکیتیچ در دقایق 38 (از روی نقطه پنالتی) ، 63 و 74 به ثمر رساند.

در این دیدار، استفان ام بیا بازیکن سویا در دقیقه 76 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

براساس این گزارش، از 50 سال پیش تاکنون سابقه نداشته که در یک بازی آن هم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید 10 گل به ثمر برسد.

رئال مادرید اکنون با 25 امتیاز پس از بارسلونای 31 امتیازی و اتلتیکو مادرید 27 امتیازی در رده سوم جدول این رقابتها قرار دارد و سویا نیز با 13 امتیاز دهم است.

همچنین در سه دیدار دیگر از هفته یازدهم لالیگا، تیم والنسیا در خانه دو بر یک از آلمریا شکست خورد، وایادولید با نتیجه دو بر صفر میهمان خود رئال سوسیداد را شکست داد و تیم اوساسونا نیز سه بر یک رایو والکانو را مغلوب کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)