كريمي و پولادي بهتر از شلهوب و الفريدي

مرجع خبری پرسپولیس : شايد ظهر چهارشنبه و در ديدار حياتي مقابل استراليا مي‌شد ديد الهلال و نيروهايش چه نقشي در تيم ملي كشورشان بازي خواهند كرد.

از حريف روز چهارشنبه پرسپوليس در استراليا سه الهلالي در تركيب اصلي تيم ملي كشورشان بازي كردند؛ اسامه هساوي همان مدافع مياني قد بلند و سياه قامت، محمد شلهوب هافبك كوتاه قامت و ريزنقشي كه حالا پا به سن گذاشته و احمد الفريدي ديگر هافبك الهلال.

از اين بين شلهوب 72 دقيقه بازي كرد و جايش را به نايف هزازي مهاجم گلزن الاتحاد داد و احمد الفريدي دقيقه 66 توسط رايكارد تعويض شد و جاي خود را به احمد عطيف هافبك الشباب سپرد.

 

الهلال در 10 نيمكت‌نشين تيم ملي عربستان هم سهمي نداشت. اما پرسپوليس؛ از جمع سرخ‌هاي پايتخت علي كريمي و مهرداد پولادي در تركيب اصلي تيم ملي به ميدان رفتند كه هر دو نفر عملكرد مثبتي داشتند. پولادي بعد از مدت‌ها در تركيب اصلي تيم ملي به عنوان مدافع چپ به ميدان رفت و با اينكه مدت‌ها بود در شرايط مسابقه قرار نداشت يك پاس گل داد و در دفاع و حمله توازن خوبي داشت.

 

كريمي هم به عنوان بال راست عملكرد فوق‌العاده‌اي در كارهاي تركيبي با دژاگه و پي‌ريزي حملات داشت اما با جابجايي‌هاي دقيقه 64 وقتي به عنوان گوش راست بازي كرد از كارآيي‌اش كم شد. حضور نوري در تركيب و بازي 36 دقيقه‌اي او در بال راست باعث شد كريمي يك خط جلوتر برود.

 

اتفاقا در همين بازه زماني تيم ملي به یک باره بد بازي كرد و تحت تاثير اين نمايش ضعيف، تلاش نوري هم به چشم نيامد. از بين پرسپوليسي‌ها، مازيار زارع روي نيمكت بود اما غلامرضا رضايي به خاطر مصدوميت روي نيمكت هم ننشست.

 

در نوع اضافه شدن ملي‌پوشان دو تيم به تيم‌هاي باشگاهي‌شان هم تفاوت‌هايي وجود دارد؛ ‌ملي‌پوشان عربستان با روحيه خراب ناشي از حذف تيم كشورشان از سفري طولاني به رياض برگشتند اما پرسپوليسي‌ها خوشحال و خسته به اردوي پرسپوليس پيوستند تا روي بازي چهارشنبه تمركز كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)