پول و رضايتنامه مشكل اصلي است
مرجع خبری پرسپولیس : شروع حركت پرسپوليس براي تقويت تيم در بازه زماني تعطيلات نيم‌فصل و نقل و انتقالات باعث شده ليستي بلندبالا از بازيكناني كه يا باشگاه دنبال جذب آنهاست يا خودشان به حضور در پرسپوليس ابراز تمايل كرده‌اند، رديف شود.

‌ليستي كه معلوم نيست چند درصد از آن تحقق خواهد يافت و اصلا چه كسي آن را تهيه كرده است. در هر صورت آخرين وضعيت و احتمال انتقال اين بازيكنان به پرسپوليس در زير به اختصار بررسي شده است.

1) هادي عقيلي: قرارداد 1/5 ميليون دلاري با تيم قطري العربی مشكل‌ساز شده چرا كه اگر قرار به جدايي هادي باشد اين بازيكن يا بايد بيشتر از نيمي از اين مبلغ را ببخشد يا پرسپوليس آن را پرداخت كند.

2) هادي تاميني: ظاهرا مديران پرسپوليس با سپاهاني‌ها تماس گرفته‌اند و اين بازيكن منتظر صدور رضايتنامه است. تاميني از ملوان، تيم سابقش هم پيشنهاد دارد.

3) محمدرضا خلعتبري: با ابراز تمايل به بازگشت به ليگ ايران، همه چيز را به مذاكرات پرسپوليس و الغرافه واگذار شده است، البته بايد مسائل مالي قرارداد او را هم در نظر گرفت.

4) ميلاد زنيدپور: عابديني گفته در صورتي رضايتنامه اين بازيكن را صادر مي‌كند كه بخواهد لژيونر شود اما زنيدپور دوست دارد به پرسپوليس بيايد.

5) محمد غلامي: رويانيان با عابديني درباره او حرف زده اما تراكتورسازي هم غلام را مي‌خواهد. ظاهرا ماندن يا نماندن عابديني در داماش بستگي زيادي به حضور غلامي در پرسپوليس دارد و چنانچه مهندس از تيم رشتي برود شايد غلامي هم پرسپوليسي شود.

6) مهدي مهدوي‌كيا: اگر داماشي‌ها راضي به جدايي اين بازيكن شوند؛ پرسپوليس، مهدي را مي‌خواهد اما خود اين بازيكن طي دو سه روز گذشته كه از داماشي‌ها قهر كرده  و حرفي از تيم آينده‌اش نزده است.

7) مهرداد پولادي: ظاهرا مسائل مالي تنها مانع از حضور او در پرسپوليس شده چرا كه مسي‌ها براي صدور رضايتنامه‌اش يك ميليارد تومان مي‌خواهند. با اين وجود شايد پولادي ملي‌پوش اولين خريد قطعي پرسپوليس در نيم‌فصل باشد.

8) محمد محمدي: خودش گفته كارش با پرسپوليس تمام شده اما ظاهرا موانع مالي از سوي داماشي‌ها كار او را نيز براي جدايي از اين تيم دشوار مي‌كند. گفته مي‌شود محمدي از سايپا هم پيشنهاد دارد.

9) وحيد طالب‌لو: خودش هيچ اظهارنظري درخصوص حضور در پرسپوليس نكرده اما گفته مي‌شود دنبال دريافت رضايتنامه است و بدش نمي‌آيد اينطوري مقابل استقلالي‌ها و نامهرباني‌هاي‌شان بايستد.

به غير از اينها نام‌هايي چون علي انصاريان و محسن خليلي و نفراتي همچون پژمان نوري و… هم مد نظر باشگاه قرار دارند اما هنوز مذاكرات با اين نفرات جدي نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)