مسئولین فدراسیون فوتبال به همراه نمایندگان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در جلسه‌ای با مدیر ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسولیس، جلسه‌ای در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

این جلسه با حضور مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، محمد حسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال، احمد مددی مدیرعامل و معاونان استادیوم ورزشی آزادی، مائده جعفری کارشناس دپارتمان صدور مجوز، علی افروزه کارشناس زیرساخت صدور مجوز، محمد محمدی معاون ورزشی و امیرعلی حسینی مسئول مجوز باشگاهی پرسپولیس، نادری مسئول مجوز و نصیری کارشناس مجوز باشگاهی استقلال، برگزار شد.

درا ین جلسه اعضا به بحث و بررسی استانداردهای لازم برای استادیوم آزادی از دیدگاه آیین نامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پرداختند.

در ابتدای جلسه احمد مددی ضمن خیر مقدم به اعضا گفت: این مجموعه آمادگی این را دارد که هر اطلاعاتی که برای صدور مجوز باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیاز باشد را در اختیار آن‌ها قرار بدهد.

در ادامه محمد حسین حمیسی ضمن تشکر از مسئولان استادیوم آزادی، به رعایت قوانین امنیتی استادیوم ها اشاره کرد و گفت: سند جامع تامین امنیت استادیوم آزادی تهیه و تدوین شود. سپس زارعی الزامات مورد نیاز برای بخش زیرساخت در صدور مجوز باشگاهی را تشریح کرد.

نمایندگان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز دیدگاه‌های خود را در راستای مشکلات استادیوم و راه حل‌های احتمالی مطرح کردند.

در پایان مقرر شد ظرف دو هفته، تمام اطلاعات مورد نیاز استادیوم آزادی تهیه و در اختیار نمایندگان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)