چهارشنبه 25 دی (10:02)

مرجع خبری پرسپولیس : حالا در سومین حضور حاج عباس روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس هیچ نشانی از آن اقتدار مدیریتی دیده نمی شود .

حاج عباس هنوز چند روزی از هت تریکش در مدیر عاملی پرسپولیس نگذشته ادعا می کند قصد دارد از پیروانی سرمربی سرخپوشان حمایت کند و حتی اعلام می کند که سرمربی سه بازی فرصت دارد و اگر نتیجه نگرفت تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد . در همین حال تحرکات پشت پرده حسین هدایتی رئیس هیات مدیره باشگاه برای تغییر سرمربی و آوردن یک مربی موجه خارجی به این تیم آغاز شده . هدایتی هر از گاهی صحبت از ترکیدن بمب خبری می کند ( که البته هیچ وقت سر موعد مقرر نترکید !) در حالی که به نظر می رسد نقش مدیر عامل جدید هم با داریوش مصطفوی تغییر چندانی نکرده است . به نظر می رسد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نقش مدیر عامل را فقط در یک ماشین امضا تعریف کرده است . حاج عباس انصاری فر در سال های آخر زمامداری در پرسپولیس ( سال 80 ) دستکم تلاش فراوانی می کرد که مدیری مقتدر باشد . ماجرای بهروز رهبری فرد و حاشیه هایش را که به یاد می آوریم آیینه ای است از تلاش انصاری فر برای حفظ قدرت مدیر عامل باشگاه . آن روزها در آستانه دیدار حساس در لیگ قهرمانان آسیا ( آن زمان هنوز تشکیلات این مسابقات به این نام تغییر نکرده بود ) حاج عباس انصاری فر در مصاحبه های متعدد با مطبوعات و رسانه ها اعلام کرد با بی نظمی ها و حاشیه ها برخورد می کند . مذاکره انصاری فر با استقلال برای انتقال مدافع متعصب سرخ ها و شایعه پیوستن رهبری فرد به استقلال باعث شد این مدافع کهنه کار در نهم دی ماه 79 با انگیزه ای دو چندان وارد دربی شده و یک گل حساس را به ثمر برساند . رهبری فرد از آن زمان دور حاشیه ها را خط کشید و حتی آقای گل نیم فصل پرسپولیس شد ! انصاری فر با همین تفکر در هر لحظه ی حضورش در صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس در پی دور کردن سلطان از پرسپولیس بود

 

 

. ناگفته پیداست در پی حفظ قدرت و جلوگیری از نفوذ سلطان این تفکرات در ذهن عباس انصاری فر شکل می گرفت .
حالا در سومین حضور حاج عباس روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس هیچ نشانی از آن اقتدار مدیریتی دیده نمی شود . عباس انصاری فر مصاحبه می کند و فردا حسین هدایتی نظری کاملا معکوس ارائه می کند ! همین مسائل موجب می شود امیر عابدینی به عنوان دوست سابق انصاری فر در اظهار نظری عجیب دوره ی مدیریت عباس انصاری فر را در پرسپولیس بسیار کوتاه پیش بینی کند به این بهانه که انصاری فر هرگز زیر چتر این هیات مدیره قرار نخواهد گرفت . عباس انصاری فر در حالی برای سومین بار زمامداری باشگاه پرسپولیس را در دست گرفته که به نظر می رسد به زودی و در پی اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص باشگاه پرسپولیس هیات مدیره به صحنه ای برای درگیری مالکیتی تبدیل خواهد شد . عباس انصاری فر که ادعای سهامداری در پرسپولیس را به همراه محلوجی و عابدینی دارد حالا سکان دار تیمی شده که رئیس هیات مدیره اش به نیت سهام دار شدن هر روز تحرکات جدیدی را آغاز می کند .
این ها در حالی است که دیروز خبری گنگ و تایید نشده حکایت از انتقال باشگاه پرسپولیس به وزارت صنایع آن ها در یک برهه زمانی کوتاه مدت منتشر شد .اگر چه این خبر تا زمان نگارش این مقاله از سوی هیچ منبع رسمی تایید نشده است اما نگارنده پیش بینی می کند در صورت عملی شدن این تصمیم تحولات در باشگاه پرسپولیس به شکل پیچیده تری دنبال خواهد شد . به نظر می رسد رئیس سازمان ورزش که هنوز با تصمیم فکورانه اش در باب برکناری حبیب کاشانی دست در گریبان و مستاصل است این بار هم با تصمیمی شتاب زده آتش زیر خاکستر سرخ ها را شعله ور تر می سازد . این وسط گناه هواداران چیست ؟! الله اعلم (!)

تحلیل اختصاصی مرجع خبری // پویا نوایی – امنت داری . استفاده ازین مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلامانع است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)