هیات مدیره پرسپولیس، درنشست امروز (چهارشنبه) خود روند مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ و دیگر گزینه‌های سرمربیگری سرخپوشان را بررسی و تصمیم‌هایی را اتخاذ کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره پرسپولیس به اتفاق مدیرعامل، امروز تشکیل جلسه داد. روند مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ و اقدامات صورت گرفته در نقل و انتقالات از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

نماینده باشگاه حاضر در مذاکره، گزارشی از مسایل مطرح شده بین دو طرف را ارایه کرد. فایل صوتی مربوط به گفتگوها نیز در اختیار هیات مدیره قرار گرفت که براساس آن کذب بودن بعضی اخبار و شایعات حاشیه‌ساز مشخص شد. هیات مدیره در این بخش به مدیرعامل ماموریت داد از طریق بخش حقوقی پیگیری‌های قضایی لازم صورت بگیرد.

در ادامه صحبت‌ها با وجود آن که از سوی طرف مقابل موضوعات خانوادگی برای قبول پیشنهاد پرسپولیس مطرح شد، تصمیم بر ادامه رایزنی‌ها و پیگیری‌ها گرفتند.

در همین ارتباط با وجود آن که اقدام برای پرداخت جریمه مالیات مربوط به قرارداد همکاری برانکو از مدت‌ها قبل آغاز شده بود بر تسریع روند این موضوع به عنوان نشانه حسن نیت باشگاه فارغ از جریان و روند مذاکرات تاکید شد.

مدیریت کنونی باشگاه پرسپولیس در حالی که در ادوار قبلی مدیریتی در این ارتباط فقط وعده داده بود، کارهای عملی انجام داد. بر این اساس تا تیرماه سال جاری، بخش اصلی همه دیون مالیاتی برانکو که طبق قرارداد بر عهده باشگاه بود را پرداخت کرد. آن‌چه باقی مانده است مربوط به جرایم دیرکرد می‌شود. این موضوع نیز از مدتی قبل در حال پیگیری بوده و پرسپولیس به زودی نسبت به اخذ و ارائه مفاصا حساب مالیاتی آقای ایوانکوویچ اقدام خواهد نمود.

هیات مدیره همچنین، روند مذاکرات با گزینه‌های دیگر سرمربیگری را بررسی و تاکید کرد به صورت همزمان مذاکرات با مربیان رزومه دار خارجی انجام شود.

در بخش دیگری از این جلسه، رضا درویش ضمن ارایه گزارشی از اقاله قرارداد همکاری با سرمربی پیشین تیم و تفاهمی که صورت گرفت، پیشنهاد کرد برنامه‌ای برای تجلیل از یحیی گل‌محمدی به جهت توفیقات و قهرمانی‌هایی که همراه با پرسپولیس به دست آورد، تدارک دیده شود که با استقبال و تایید همراه بود.

هیات مدیره در نشست امروز خود به موضوع فعالیت‌های باشگاه در نقل و انتقالات نیز پرداخت. مدیرعامل در این‌باره گزارشی ارایه کرد.باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در حال گفتگو با تعدادی از بازیکنان بر اساس نیازهای فنی و مشخص تیم است.

هیات مدیره همچنین بر شروع تمرینات طبق برنامه قبلی تاکید کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)