هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (دوشنبه) به اتفاق مدیر عامل تشکیل نشست داد. موضوعات درآمدی، پرداخت بدهی، معوقات و مسایل حقوقی، موارد مهمی بودند که در این نشست، به آن‌ها پرداخته شد.

هیات مدیره باشگاه با حضور حسین شهریاری، محمد دلبری، پیمان حدادی و مجید پوراحمدی به اتفاق رضا درویش، مدیرعامل، امروز تشکیل جلسه داد.
هیات مدیره در ابتدا، تقدیر و تشکر خود از صبوری و همکاری طلبکارانی چون اعضای تیم بزرگسالان، اعضای تیم‌های پایه و آکادمی، سازمان‌ها، نهادها و فعالان بخش خصوصی که با باشگاه مراودات مالی دارند، پرسنل و کارکنان باشگاه و غیره را اعلام کرد.
مدیر عامل در این جلسه گزارشی از درآمدهای قابل حصول از محل فعالیت‌های تبلیغاتی و تجاری باشگاه تا پایان سال ۱۴۰۲ و بدهی، معوقات و تعهدات مالی تا پایان سال رو به اتمام را ارایه نمود.
همچنین درباره منابع مالی و اعتباری که برای انجام همین تعهدات در نظر گرفته شده بود اما با توجه به احکام لازم‌الاجرای فوتبالی و محاکم قضایی در طول سال، برای اموری چون باز کردن حساب‌ها، اخذ مجوز حرفه‌ای و باز کردن پنجره ‌نقل و انتقالاتی، صرف پرداخت بدهی‌های برجای مانده از گذشته شد، صحبت گردید.
در ادامه، هیات مدیره درباره تخصیص اعتبار و درآمدهای قابل حصول به هر یک از موارد، بحث و مشورت پرداخت.
در این نشست درباره پرونده‌های حقوقی باشگاه نیز تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)