سید علی اصغر مومنی داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک تاکنون هیچ مسابقه‌ای را برای سرخپوشان تهرانی سوت نزده است.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حالی سید علی اصغر مومنی را به عنوان داور دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس انتخاب کرد که این داور تاکنون هرگز سوت قضاوت مسابقات پرسپولیس را در دست نگرفته و این اولین بار است که می‌خواهد یکی از بازیهای سرخپوشان را قضاوت کند.

مومنی پیش از این برای تیم های مانند استقلال تهران (دو بار)، تراکتور، ذوب آهن، گل گهر، شهر خودرو دیگر تیم‌های لیگ برتری سوت زده اما بطور کلی داوری با تجربه به حساب نمی آید. مومنی در لیگ نوزدهم قضاوت در لیگ برتر را آغاز کرده و ظرف دو فصل گذشته تنها در ۱۵ دیدار سوت زده است.

مومنی هفته گذشته دیدار تیم های فجر شهید سپاسی و گل گهر سیرجان را سوت زد که در پایان تیم سیرجانی با نتیجه یک بر صفر، فجر را از پیش رو برداشت. دیدار تیم پرسپولیس در اراک دومین قضاوت این داور در فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شود.

با توجه به رزومه این داور و اینکه هرگز برای تیم پرسپولیس قضاوت نکرده این بازی برای مومنی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۰ آبان در زمین تیم اراکی و از ساعت ۱۶ با قضاوت سید علی اصغر مومنی همراه با دانیال باشنده و اسماعیل احمدی آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)