پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال امید پیش از دیدار این تیم برابر عمان گفت: برای موفقیت در مسابقات پیش رو باید خواسته های کادرفنی را اجرا کنیم.

بهنام برزای افزود: اردوی خوبی را پشت سرگذاشته وبه هدفی که در بازی مقابل عمان داریم، باید برسیم. کادر فنی نکاتی را در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده اند که باید در این دیدار اجرا شود.

وی افزود:درمدتی که در کشور عمان تمرینات تاکتیکی و تکنیکی زیر نظر کادر فنی برگزار شد، بازیکنان به آمادگی خوبی رسیده و باید به اهدافی که مربیان از ما خواسته اند برسیم. برای قوی تر شدن تیم ، باید بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به تیم های مدعی آسیا مانند کره و ژاپن نزدیک تر شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ادامه داد: بدون شک کادر فنی و مدیران فنی که در کنار تیم ملی امید هستند به ما کمک می کنند تا با استفاده ازدانش وتجربیاتشان درشرایط خوبی قرار بگیریم. سرمربی و مربی تیم ملی امید با علم و دانشی که در اختیار ما می گذارند هدفی ندارند جز رسیدن به المپیک بعد از 40 سال.

تیم فوتبال امید ایران خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی بازیهای المپیک ریو 2016 که از اوایل فروردین ماه آغاز می شود، آماده می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)