پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: موفقیت سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم ملی بزرگسالان به ما که هم تیمی آنها در تیم ملی امید هستیم روحیه می‌دهد.

بهنام برزای مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران در مورد پیروزی روز گذشته ملی‌پوشان کشورمان در جام ملت‌های آسیا مقابل قطر، گفت: متاسفانه بازى تیم ملى برابر قطر را ندیدم اما شنیدم که بچه ها خیلى خوب بازى کردند. امیدوارم این روند در سایر مسابقات هم ادامه پیدا کرده و تیم ملی با نتایجی که می‌گیرد دل مردم را شاد کند.
وی افزود: نکته اى که در بازى دیروز مرا خیلى خوش حال کرد گلزنى هم بازى سابقم، سردار آزمون بود.
به همین جهت دیشب با آزمون تماس تلفنی گرفتم و در صحبت با او به خاطر گلی که به ثمر رساند به او تبریک گفتم. به سردار گفتم درخشش تو و جهانبخش که قرار است با بازیکنان امید در مرحله مقدماتى المپیک هم بازى شوید موجب تقویت روحیه من و همه بازیکنان تیم امید است.
مهاجم تیم ملی امید در رابطه با اردوی این تیم در کشور ترکیه که از روز گذشته آغاز شده است، عنوان کرد: بعد از اردوى عمان این اردو که در ترکیه در حال برگزارى است دومین اردوى کامل تیم امید است و نقش بسزایى در آماده سازى ما براى مسابقات مقدماتی المپیک که از 3 فروردین آغاز می‌شود، دارد. باید تلاش کنیم و سختى بکشیم تا خودمان را به حد رقیبانى مثل ژاپن که حریفان اصلى ما هستند برسانیم. سه بازى تدارکاتى در این اردو داریم که امیدوارم بتوانیم آنچه را که محمد خاکپور(سرمربی تیم ملی امید) و کادر فنى از ما می‌خواهند به خوبى انجام دهیم تا هم دل مردم را شاد کنیم و هم از زحماتى که فدراسیون و به ویژه حبیب کاشانى براى تیم امید میکشند تشکر کنیم.
وی در مورد وضعیت باشگاهی و اینکه سرانجام او به کدام تیم می‌رود اظهار داشت: در مورد انتخاب باشگاه همه چیز در اختیار خودم است ولى هنوز تصمیم قطعى نگرفته ام. در حال حاضر تمام تمرکزم روى تیم ملى امید و اردوى ترکیه است. انشاءالله بعد از این اردو تصمیم نهایى را می‌گیرم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)