شنیده ام کریمی جادوگر آسیاست

مرجع خبری پرسپولیس :  بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌گويند علي كريمي بازيكن بزرگي است؛ اما يك بازيكن به تنهايي نمي تواند برابر ما قرار گيرد.

 

وسلي برزيليا در خصوص بازي با استيل آذين و رويارويي با علي كريمي اظهار داشت: كريمي را نمي‌شناسم و فقط مي‌دانم كه بايد با استيل‌آذين ديدار كنيم. شنيده ام بازيكن بزرگ و خطرناكي است؛ اما معتقدم يك بازيكن نمي‌تواند به پرسپوليس ضربه بزند.
وي ادامه داد: دوست دارم در دقايقي كه براي پرسپوليس بازي مي‌كنم با گلزني لذت ببرم. تيم ما روند خوبي را در پيش گرفته و براي پيروزي در مسابقات تمام تلاش خود را به كار مي‌گيريم.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينكه فكر مي‌كنم بزرگترين تيم ايران هستيم خاطرنشان كرد: بايد نتايج خوبي كسب كنيم، چون اگر اين چنين نشود و با بي‌دقتي نتايج را واگذار كنيم از صدر جدول دور خواهيم شد.
برزيليا در رابطه با بازي برابر استيل‌آذين عنوان كرد: با فيلم‌هايي كه از بازي اين تيم ديده‌ايم معتقدم مي‌توانيم اين تيم را شكست دهيم. فكر مي‌كنم سرعت من در اين بازي مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند.
وي افزود: بايد از موقعيت‌ها به خوبي استفاده كنيم. اگر تا اين هفته از موقعيت‌هايي كه بدست آورده‌ايم استفاده مي‌كرديم بهترين خط حمله ليگ برتر از آن پرسپوليس مي‌شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)