مدیر تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: اگر بچه‌ها با آرامش مقابل الهلال بازی کنند و عصبی نشوند و از حواشی دوری کنند برابر این تیم نتیجه مثبت می‌گیرند.

محمد برزگر در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با انتخاب مهدی‌ مهدوی‌کیا به عنوان مربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: او تجربه آکادمی فوتبال را دارد و در هامبورگ مربی پایه بوده است. در فوتبال آلمان باید علمت همیشه به روز باشد، از این رو مهدوی‌کیا علم فوتبالش به روز است و انتخاب خوبی برای تیم امید بود.

وی با اشاره به اینکه مهدوی‌کیا شایسته این پست بود گفت: برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با حضور او در تیم امید تابوی حضور تیم ملی امید در المپیک شکسته شود. مهدوی‌کیا در فوتبال اروپا بازی کرده و در فوتبال ملی هم بوده است. چه کسی بهتر از او می‌توانست باشد؟ مگر یک مربی خارجی خوب بیاورند تا بتواند جایگزینی برای او باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان انجام شده و بچه‌ها می‌روند برای برد، عنوان کرد: تمرینات سرخ‌پوشان مدتی است شروع شده و آمادگی آن‌ها برای حضور در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا با یک رویه خوب صورت خواهد گرفت.

برزگر با اشاره به اینکه سال ۷۸ مقابل الهلال در ورزشگاه آزادی، ۳ بر یک این تیم را شکست داده‌ایم گفت: من قبلا تجربه بازی مقابل این تیم را داشتم، الهلال یک تیم قوی، متمول و ملموس است که در آسیا همیشه در سطح اول بوده، این تیم ریشه دار و پولدار است. عربستان با توجه به کری‌هایی که با ایران دارد، این بازی‌ها را یک جنگ می‌داند. بچه‌ها باید با آرامش بازی کنند و عصبی نشوند. اگر از حاشیه دوری کنند و درگیر قضاوت داوری نشوند می‌توانند نتیجه مثبت بگیرند.

وی در رابطه با شرایط پرسپولیس در لیگ برتر بیست‌و‌یکم اظهار داشت: برای شروع لیگ هم همه چیز خوب است یارگیری خوب و با توجه به تاکتیکی که خود یحیی گل‌محمدی داشته جذب شده است. پرسپولیس بازیکنان باقدرت و باکیفیتی دارد. امیدوارم امسال هم ششمین قهرمانی را جشن بگیریم. این را بدانید که هیچ چیز ساده به دست نمی‌آید. صرف فعل خواستن و یکدلی و اتحاد رمز پیروزی‌های پرسپولیس است. البته که ابزار‌های لازم برای این پیروزی هم در باشگاه وجود دارد و نباید از این موضوع غافل بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌ها دغدغه مالی ندارند و این موضوع خیلی مهمی است که عامل پیروزی‌های متوالی سرخ‌پوشان شده است، اما باشگاه برای صرفا برای جوانان خوب بوده، و متاسفانه برای تیم‌های پایه چنین کمک‌های مالی نداشته است. از مدیران خواهش دارم به تیم‌های پایه و مربیانش هم توجه داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)