پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد مدیربرنامه‌ها و دلال‌ها را نباید فراموش کرد؛ آنها اختیار را از بازیکنان گرفته‌اند و انتظار گنجاندن بندهای عجیب و غریب در قرارداد بازیکنان دارند.

محمد برزگر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: با توجه به اینکه پرسپولیس در شهریور ماه باید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند بنابراین هرچه زودتر باید تیم بسته شود. اگر بازیکنان زودتر زیر نظر یحیی گل‌محمدی قرار بگیرند طبیعتاً برای بازی مقابل استقلال تاجیکستان آماده‌تر خواهند شد.

وی افزود: از آنجا که کنعانی‌زادگان از تیم خارج شده است جذب مدافع کار درست و منطقی بود. با این اوصاف جذب علیرضا ابراهیمی کار درستی بود. انتقال علی نعمتی با توجه به دریافت رضایتنامه کمی سخت است، امیدوارم بتواند مشکلش را حل کند. محمدرضا خانزاده قلباً دوستدار پرسپولیس است و علاقه‌مند به اینکه دوباره به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شود امیدوارم او هم مورد توجه گل‌محمدی و همکارانش قرار بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه به خاطر بدهی‌های قبلی از جمله بدهی کالدرون پرسپولیس با مشکل زیادی روبه‌رو است. از طرف دیگر بازیکن پرسپولیس که قهرمانی کسب کرده و در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشته است، توقع دارد پولش را به موقع دریافت کند. نبود پول یکسری سوءتفاهم‌ها پیش می‌آورد و پرسپولیس را از یکدستی خارج می‌کند.

برزگر در خصوص نامه باشگاه پرسپولیس به بعضی بازیکنان این باشگاه برای تمدید قرارداد گفت: در اینکه سمیعی انسان درست و خوبی هست شکی نیست، اما باید به فکر جذب منابع مالی باشد. بازیکن با تعصب پول هم می‌خواهد. توقع‌اش این است که مطالباتش را دریافت کند. عملکرد مدیربرنامه‌ها و دلال‌ها را نباید فراموش کرد آنها اختیار را از بازیکنان گرفته‌اند و انتظار گنجاندن بندهای عجیب و غریب در قرارداد بازیکنان دارند.

وی در خصوص جدایی احتمالی شهریار مغانلو از پرسپولیس گفت: بابت قضیه مغانلو باشگاه پرتغالی سوءاستفاده کرد. آنها بازیکنان مازاد خود را به تیم قهرمان ایران منتقل کردند، اما حالا که شناخته شده و به اوج رسیده قیمت را افزایش دادند. طبیعی است هر باشگاه دنبال سود خودش است. پرسپولیس هم باید با پیش‌بینی این موضوع، بندی در قرارداد قرضی این بازیکن می‌گنجاند تا در صورت پیشرفت و ادامه روند خوب با قیمت کمتری بتواند مغانلو را در پرسپولیس حفظ کند. نباید فراموش کنیم مغانلو در پرسپولیس احیا شد و اگر امروز نام این بازیکن مطرح شده به خاطر بازی در ترکیب پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)